ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رویانیان: آقای فتح‌الله‌زاده دولت سمند دارد نه بنز!/ جواب علی كریمی را نمی‌دهم



رویانیان: آقای فتح‌الله‌زاده دولت سمند دارد نه بنز!/ جواب علی كریمی را نمی‌دهم

 

محمد رویانیان می‌گوید درباره گفته‌های جدید علی كریمی مبنی بر جدایی‌اش از پرسپولیس هیچ صحبتی نمی‌كند.

 

محمد رویانیان

 

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره بازیكنانی كه تاكنون به این تیم جذب شده‌اند و ارزیابی خود از پرسپولیس فصل آینده اظهار كرد: من به نهایتی فكر می‌كنم كه هنوز به آن نرسیده‌ایم و تا زمانی كه پروژه من تمام نشده نمی‌توانم به خودم نمره خوبی بدهم، بنابراین فعلا درباره عملكردمان در فصل نقل و انتقالات صحبتی نمی‌كنم.

 

وی افزود: با این وجود از این خوشحالم كه تیمی كه تا الان بسته‌ایم همه بازیكنان در آن همدل و هماهنگ بوده و به دنبال پیشرفت پرسپولیس هستند.

رویانیان با اشاره به مذاكرات خود با چند بازیكن، در حالی كه از مطرح كردن نام آن‌ها خودداری می‌كرد، گفت: مذاكرات خوبی با این بازیكنان داشتم و در یكی دو روز آینده تكلیف آن‌ها هم برای حضور در پرسپولیس مشخص خواهد شد.

 

به گزارش ایسنا، علی كریمی پس از دیدار ایران مقابل قطر گفته بود دیگر در پرسپولیس نمی‌ماند. رویانیان در این رابطه به ایسنا گفت: هیچ صحبتی در این باره ندارم، اساسا دوست ندارم كه جواب بازیكنان را بدهم. حالا این بازیكن می‌خواهد رونالدو باشد یا مسی.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره مذاكرات این باشگاه با محمدرضا خلعتبری هم به ایسنا گفت: چه كسی گفته ما از آوردن خلعتبری ناامید شده‌ایم. مرد ناامید نمی‌شود. مذاكرات ما با این بازیكن همچنان ادامه دارد.

 

وی در ادامه درباره صحبت‌های جدید فتح‌الله‌زاده مبنی بر اینكه پرسپولیس از رانت دولتی استفاده می‌كند، گفت: من از صحبت‌های فتح‌الله‌زاده تعجب می‌كنم. اگر معاملات ماشین رانت است، من صحبت‌های او را قبول دارم. در ضمن آقای فتح‌الله‌زاده با این سوادی كه دارید من از شما تعجب می‌كنم. دولت چه زمانی از این ماشین‌ها داشته است؟ اگر توجه كرده باشید، دولت سمند دارد نه بنز.

رویانیان با اشاره به اینكه دولت به استقلال بیشتر از پرسپولیس كمك كرده، گفت: آقای فتح‌الله‌زاده شما كه تا دیروز بانك تات و بازار مبل را در اختیار داشتید اما ما از این اسپانسرها نداشتیم و فقط چند تا ماشین معامله می‌كنیم. باید بگویم كه این ماشین‌ها در بنگاه‌های همه شهرستان‌ها هم وجود دارد. من با اعتبار خودم چند ماشین قسطی می‌خرم و خرید و فروش می‌كنم. اگر از این ماشین‌ها می‌خواهید می‌توانید در بنگاه ها بخرید!.../ایسنا


ویدیو مرتبط :
رویانیان و فتح الله زاده در کنار هم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح‌الله‌زاده:آقای رویانیان،امسال در ستاد سوخت نیستی که پورشه بدهی!/رویانیان: به موقع پاسخت را می‌دهم، عزیز من



رویانیان,فتح االله زاده


آقای بازیکن پرسپولیس، امیدوارم امسال بی‌ پولی تیمت را تحمل کنی
فتح‌الله‌زاده:آقای رویانیان،امسال در ستاد سوخت نیستی که پورشه بدهی!/قلعه‌نویی نکونام را می‌خواهد

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: آقای رویانیان امسال که در ستاد سوخت نیستی قطعا نمی‌توانی به بازیکنانت پورشه بدهی.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگوبا خبرگزاری فارس نسبت به صحبت‌های مدیر‌عامل باشگاه پرسپولیس در چند روز گذشته واکنش نشان داد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ابتدای این گفت‌وگو اظهار داشت: به دلیل اینکه در این چند وقت گذشته رویانیان وضعیتش مشخص نبود حرفی نزدم اما وقتی دیدم نه تنها خودش بلکه عده‌ای دیگر را علیه من بسیج کرده خواستم که پاسخ صحبت‌هایش را بدهم.

وی افزود: هنگامی که با هم در برنامه ورزش و مردم حاضر شده بودیم همه چیز به خوبی و خوشی تمام شده بود ولی حالا می‌گویم که وقتی گفته بودم شما به بازیکنانتان پورشه می‌دهید و بازیکنان من با چک‌های برگشتی زندگی می‌کنند حرف سال گذشته را زدم به این دلیل که هنوز تاریخ چک‌های بازیکنان من نرسیده که بخواهم در مورد فصل جدید حرف بزنم.

فتح‌الله‌زاده افزود: هنوز هم روی صحبت‌هایم هستم و می‌گویم که سال گذشته پورشه به بازیکنان دادید اما این کار را وقتی انجام می‌دادید که در ستاد سوخت بودید اما حالا که از این ستاد رفته‌اید خبری از پورشه نیست. سال گذشته سقف قرارداد وجود داشت و به ما مجوز نمی‌دادند که بازیکنی بالای سقف قرارداد ببندد اما شما سال گذشته سقف را شکستید و با قول‌های کلان و رقم‌های بالا فوتبال را خراب کردید.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس تاکید کرد: امسال سقفی وجود ندارد و چیزی نیست که بخواهیم آن را پنهان کنیم اما محض اطلاع شما باید بگویم که ما سقف را رعایت کردیم هرچند باید با شما فرق داشته باشیم چون تیم ما در جمع 8 تیم برتر آسیا حضور دارد و باید انتظارات هوادارانم را برآورده کنم. اینکه گفته‌اند من 5 بازیکن بالای یک میلیارد و نیم گرفته‌ام صحت ندارد و اشتباه به عرض رویانیان رسانده‌اند چون فکر می‌کنم او خودش این کار را انجام داده است. آن بازیکنی که هر یک روز در میان مصاحبه می‌کند و حتی ادب را رعایت نمی‌کند سال گذشته پورشه‌اش را گرفت و حتی بازی هم نمی‌کرد. همین شد که پرسپولیس هفتم و یا سیزدهم شد. جالب است حالا همان بازیکن در حالی که لیگ شروع نشده به خاطر دریافت نکردن مطالباتش اعتراض می‌کند. آقای بازیکن چرا سالی که پورشه گرفتی اعتراض نکردی؟ امیدوارم امسال که رویانیان می‌خواهد کمتر پول بدهد آن بازیکن بتواند شرایط باشگاهش را تحمل کند.

فتح‌الله زاده تصریح کرد: آقای رویانیان شما به کار خودت ادامه بده و من هم به کار خودم ما هم هرچه دلمان بخواهد قرارداد می‌بندیم و مثل شما نیستیم که از این طرف و آن طرف پول بگیریم و با پول‌های دیگرمان قاطی کنیم. دو سال است در این فوتبال هستی اما موفقیتی نداری.

وی در خصوص اظهارات امیر قلعه‌نویی مبنی بر اینکه اعلام کرده از نکونام خبر ندارد گفت: آن شبی که من با نکونام صحبت کردم آخر وقت بود و بلافاصله به مشهد رفتم به همین خاطر وقت نشد به قلعه‌نویی بگویم که با نکونام به توافق رسیدیم.

فتح‌الله زاده در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که قلعه نویی نکونام را نمی‌خواهد گفت: اصلا اینطور نیست اگر قلعه‌نویی گفته نکونام را نمی‌خواهد پس چرا من با او وارد مذاکره شدم؟


واکنش رویانیان به اظهارات فتح‌الله‌زاده:
از خبرنگاری که مدیرعامل شده با این مدل صحبت تعجب می‌کنم!/ به موقع پاسخت را می‌دهم، عزیز من

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تعجب می‌کنم به خاطر اینکه یک خبرنگاری که مدیرعامل شده اینطور حرف‌هایی را بر زبان بیاورد.

محمد رویانیان در پاسخ به اظهارات علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: من واقعا تعجب می‌کنم از کسی که از خبرنگاری به مدیرعاملی رسیده است و تعجب می‌کنم از کسی که این حرف‌ها را به زبان آورده است. همه خبرنگاران بسیار تلاشگر، زحمتکش و متفکر هستند اما ایشان که از خبرنگاری به مدیرعاملی رسیده تعجب می‌کنم چرا این حرفها را زده است.

رویانیان ادامه داد: نمی‌خواهم جواب دهم چون تیم نیاز به آرامش دارد اما آقای عزیز به موقع جواب شما را خواهم داد. عزیز من نگران نباش. بالاخره همه چیز مشخص خواهد شد.

رویانیان خاطرنشان کرد: من هیچ وقت به بازیکنانم نگفتم که علیه کسی حرف بزنید یا دنبال جار و جنجال باشید چون از این عادت‌ها ندارم. فقط این را گفتم که برخی‌ها بدانند.

مدیرعامل قرمز‌پوشان در پایان یادآور شد: شما به خودتان اجازه داده‌اید و در خصوص من و ستاد سوخت هم حرف زده‌اید. عزیز من وقتی که من در ستاد سوخت بودم برای شما که خیلی منفعت داشت پس چرا ناراحتید؟ البته من باز هم می‌گویم الان مهمترین وظیفه من خدمت به هواداران و نوکری مردم است. وقت ندارم که زیاد جواب این حرف ها را بدهم البته نمی‌دانم چرا بعضی‌ها در خصوص برخی حرف های من که اسمی از کسی نیاورده‌ام ناراحت شده‌اند. این برای من و مردم خیلی جالب است./فارس