ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رونی، جای رونالدو را پر کرد.چه کسی جای رونی را پر می کند؟



 

 

 

رونی، جای رونالدو را پر کرد.چه کسی جای رونی را پر می کند؟

 

 

با قوت گرفتن احتمال جدایی وین رونی از رختکن یونایتد، نگاهی به شرایط این تیم پس از جدایی رونالدو از اولدترافورد می اندازیم.

زمانی که رونالدو در تابستان 2009 رختکن یونایتد را به مقصد رئال مادرید ترک کرد، صحبتهای زیادی در مورد جانشین های احتمالی او در رختکن یونایتد به گوش می رسید.

فصل بعد از جدایی رونالدو، یونایتد رقابتهای لیگ برتر را در رده دوم و بعد از چلسی به پایان برد . این در حالی است که در 3 فصل قبل از آن و با حضور کریس رونالدو، این تیم همواره به قهرمانی رسیده بود

البته یونایتد فصل گذشته گلهای بیشتری نسبت به سه فصل قبل به ثمر رساند. آنها در فصل 10-2009،  هشتاد و شش گل به ثمر رسانده بودند و با کسب 85 امتیاز فصل را در رده دوم به پایان بردند.این در حالی بود که آنها در فصل 3-2002، با همین تعداد امتیاز، به عنوان قهرمانی رسیده بودند.

این بار نوبت به وین رونی است که دم از جدایی از اولدترافورد بزند.

ستاره ملی پوش انگلیسی و کریس رونالدو برترین ستاره های یونایتد در فصلهای اخیر بوده اند و نگاه کوتاهی به آمار و ارقام، نشان دهنده این است که نبود آنها چه قدر تاثیرگذار است.

در هر سه قهرمانی اخیر یونایتد، این زوج دست کم یک سوم گلهای تیمشان در رقابتهای لیگ برتر را به ثمر رساندند و در فصل 8-2007، آنها 54% گلهای تیمشان را به ثمر رساندند.

آنها در ساخته و پرداخته کردن گل نیز نقش پررنگی داشتند و در فصل 7-2006، 40% پاس گلهای تیم یونایتد به نام رونی و رونالدو ثبت شد.فصل گذشته غیبت رونالدو در ترکیب یونایتد محسوس بود؛هرچند که رونی در فصل گذشته رقابتهای لیگ برتر به تنهایی 26 گل  رسیدو باید منتظر بمانیم و ببینیم که در صورت جدایی رونی از رختکن یونایتد، چه کسی جای خالی او را پر خواهد کرد...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
حضور پر ماجرای رونی کلمن در ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همسر کریستیانو رونالدو در یک فیلم پر خرج



اخبار,اخبار فرهنگی,آیرینا شِیک همسر رونالدو

 

اخبار فرهنگی و هنری - همسر کریستیانو رونالدو در یک فیلم پر خرج

داستان "هرکول" بر اساس رمان مصور استودیوی Radical با عنوان "هرکول: جنگ های تراس" (Hercules: The Thracian Wars) ساخته شده که فیلمی تمام اکشن با نگاهی تازه به اسطوره ای کلاسیک در دنیای واقعی است.

 آیرینا شِیک، نامزد کریستیانو رونالدو، فوتبالیست مشهور، در این فیلم نقش مگارا را بازی می کند.
فیلم سینمایی اکشن، ماجرایی و تخیلی "هرکول" (Hercules) محصول استودیوهای MGM و Paramount Pictures، به کارگردانی برت راتنر و فیلمنامه نویسی رایان کاندال و اوان اسپیلیوتوپولوس، قرار است 25 جولای 2014 اکران شود.

، برترین ها به نقل ازcomingsoon نوشت: دواین جانسون (راک) نقش هرکول را بازی می کند و یان مک شین، روفوس سیول، جوزف فاینز، پیتر مولان، جان هرت، ربکا فرگوسن، اینگرید بولسو بردال، اکسل هنی و ریس ریچی در این فیلم اکشن نقش آفرینی می کنند. آیرینا شِیک، نامزد کریستیانو رونالدو، فوتبالیست مشهور، در این فیلم نقش مگارا را بازی می کند.


داستان "هرکول" بر اساس رمان مصور استودیوی Radical با عنوان "هرکول: جنگ های تراس" (Hercules: The Thracian Wars) ساخته شده که فیلمی تمام اکشن با نگاهی تازه به اسطوره ای کلاسیک در دنیای واقعی است.


همه افسانه هرکول و دوازده خوان را می دانند. داستان این فیلم بعد از خوان ها و بعد از افسانه شروع می شود... هرکول پس از دوازده خوان، این بار به همراه 5 همراه وفادارش به یونان باستان سفر می کند و خدماتش را در ازای طلا می فروشد و با اعتبار و شهرت افسانه ای اش دشمنان را می ترساند. این بار پادشاه تراس و دخترش هستند که از او کمک می طلبند تا حاکمی وحشی و ستمگر را شکست دهند. هرکول می فهمد برای آنکه نیکی همیشه پیروز شود و عدالت برقرار شود، او باید بار دیگر تبدیل به قهرمانی شود که در گذشته بود... او باید دوباره تبدیل به هرکول افسانه ای قبل شود.
اخبار فرهنگی و هنری - کافه سینما