ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رونمایی تابلوی بلوار علی دایی در اردبیل


شهردار اردبیل گفت: تابلوی بلوار علی دایی در اردبیل پنجشنبه این هفته با حضور اسطوره فوتبال ایران در زادگاهش برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: صدیف بدری عصر امروز در جلسه هماهنگی جشن صعود تیم شهرداری اردبیل اظهار داشت: موفقیت و صعود تیم شهرداری اردبیل در سایه حمایت‌های همکاران، مسئولان، شورای اسلامی شهر دور سوم، چهارم و همچنین در نتیجه زحمات شبانه‌روزی اعضای این تیم تحقق یافت.

وی تصریح کرد: پیروزی تیم شهرداری اردبیل صرفاً یک موفقیت ورزشی نبوده و به لحاظ اینکه برای اولین بار یک تیم از استان به لیگ دسته یک باشگاه‌های فوتبال کشور صعود کرده موجی از امید و نشاط به ویژه در بین جوانان و ورزش دوستان استان ایجاد شد.

شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برگزاری جشنی در خور شأن این پیروزی لازم بود و تصمیم گرفته شد با برنامه‌ریزی مناسب در همین جشن از همه تلاشگرانی که زمینه این موفقیت را فراهم کردند، تجلیل شود.

بدری همچنین از اعلام آمادگی علی دایی برای حضور در جشن روز 11 اردیبهشت ماه خبر داد و اضافه کرد: حضور اسطوره فوتبال جهان در مراسم جشن صعود تیم شهرداری اردبیل با انگیزه‌بخشی به جوانان استان در حمایت بیشتر از این تیم، در جریان برگزاری مراسم جشن نیز تأثیر مطلوبی می‌گذارد.

وی علی دایی را افتخاری بزرگ برای ورزش استان اردبیل خواند و بیان کرد: همزمان با برگزاری جشن صعود تیم شهرداری اردبیل و با حضور دایی قهرمان اسطوره‌ای فوتبال ایران و جهان از تابلوی «بلوار علی دایی» واقع در شهرک کارشناسان اردبیل پرده‌برداری می‌شود.

این مسئول از دعوت بازیکنان اردبیلی همچون مهرداد بایرامی، کریم انصاری‌فرد و سایر بازیکنان فعال در لیگ‌های برتر برای حضور در مراسم جشن صعود تیم شهرداری اردبیل خبر داد و ادامه داد: همزمان با برگزاری مراسم جشن از این بازیکنان و همچنین از کادر مربیگری تیم شهرداری اردبیل تجلیل می‌شود.

بدری اجرای برنامه‌های موسیقی و پخش زنده مراسم جشن از شبکه استانی سبلان را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در روز برگزاری جشن صعود تیم شهرداری عنوان کرد.


ویدیو مرتبط :
افتتاح بلوار علی دایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: افتتاح بلوار علی دایی در اردبیل


بلوار «علی دایی» با حضور وی و مسئولین استانی در شهرک پزشکان اردبیل افتتاح شد.

جام نیوز: بلوار «علی دایی» با حضور وی و مسئولین استانی در شهرک پزشکان اردبیل افتتاح شد.

در میان تشویق‌های گرم و مشتاقانه اردبیلی‌ها در آیین جشن صعود تیم شهرداری اردبیل به لیگ یک، کلید طلایی شهر اردبیل به علی دایی اسطوره فوتبال ایران و آسیا اهدا شد.

عکس: افتتاح بلوار علی دایی در اردبیل

عکس: افتتاح بلوار علی دایی در اردبیل