ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رونمایی از پیراهن پاری‌ سن‌ ژرمن +عکس


از پیراهن فصل آینده قهرمان لوشامپیونه فرانسه به طور رسمی رونمایی شد.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از پیراهن‌های اول فصل 17-2016 خود رونمایی کرد.

در تصویری که منتشر شده پیراهن اول PSG سرمه‌ای رنگ است و نواری نسبتاً ضخیم و  بنفش رنگ در وسط آن دیده می‌شود. این پیراهن همچنان تولید کمپانی «نایکی» است و اسپانسر آن تغییری نکرده است.

رونمایی از پیراهن پاری‌ سن‌ژرمن +عکس


ویدیو مرتبط :
کیچه 2-6 پاری سن ژرمن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گلزن معروف سوئدی پاری ‌سن ‌ژرمن مخفیانه با جت شخصی به مونیخ رفت (+عکس)



اخبار ورزشی - ایبراهیموویچ مخفیانه با جت شخصی به مونیخ رفت

یک رسانه معروف آلمان یکشنبه (امروز) ساعت 10 و 30 دقیقه (به وقت تهران) و 8 صبح به وقت محلی اعلام کرد زلاتان ایبراهیموویچ، گلزن معروف سوئدی پاری‌سن‌ژرمن با استفاده از جت شخصی‌اش به فرودگاه مونیخ به صورت مخفیانه وارد شده است.

 

اخبار,اخبار ورزشی,ایبراهیموویچ

 
طبق این گزارش «ایبرا»‌ قصد رایزنی با تیم معروف شهر یعنی بایرن را ندارد. بلکه به این شهر جنوبی ژرمن‌ها آمده تا زیر نظر دکتر مولر ولفارت، پزشک بایرن و تیم ملی آلمان‌ها که بسیار در سطح جهانی معروف است، به مداوای پای‌ مصدومش بپردازد.


مهاجم 32 ساله که از ناحیه ران پا مصدومیت دارد، در بازی برگشت این هفته تیمش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی انگلیس به همین دلیل غایب است.

اخبار ورزشی - فارس