ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رونالدینیو در آستانه پیوستن به تیم قطری


رسانه‌های قطری از احتمال زیاد حضور رونالدینیو در لیگ ستارگان این کشور خبر دادند. آنها بدون نام بردن از باشگاهی اعلام کردند که این بازیکن مذاکرات خود را برای پیوستن به لیگ قطر شروع کرده است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از روزنامه الشرق قطر، رونالدینیو، ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل و باشگاه بارسلونا تا سال 2016 با فلومیننزه برزیل قرارداد داشت، اما او قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد و الان بازیکن آزاد به شمار می آید.

روزنامه الشرق قطر نوشت که این بازیکن سرشناس برزیلی با یک باشگاه قطری در حال مذاکره است و این احتمال زیاد است که او به زودی در این لیگ به میدان رود.

چند بازیکن ایرانی در فصل جاری لیگ ستارگان قطر بازی می‌کنند و این احتمال زیاد است که با این بازیکن سرشناس برزیلی همبازی شوند.

هنوز اسمی از باشگاهی که رونالدینیو در حال مذاکره با آن است به میان نیامده اما در صورتی که این انتقال صورت گیرد این بازیکن برزیلی به یکی از گرانترین بازیکنان جهان تبدیل خواهد شد.

این بازیکن برزیلی پیش از این هم قرار بود که در لیگ امارات به میدان برود اما در نهایت با باشگاه النصر به توافق نرسید.


ویدیو مرتبط :
پیوستن مسی به تیم گلکسی 11

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتوئو در آستانه پیوستن به یک تیم قطری


در حالی که باشگاه لیورپول انگلیس یکی از مشتریان جدی ساموئل اتوئو است، برخی رسانه‌ها از توافقات کلی این مهاجم با یک باشگاه شناخته شده قطری خبر داده‌اند.

خبرگزاری مهر: رسانه‌های ترکیه از مذاکرات جدی یک تیم قطری با ساموئل اتوئو مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال چلسی انگلیس خبر دادند. بر اساس این گزارش‌ها، اتوئو به یک باشگاه مطرح و شناخته شده قطر نزدیک شده و احتمال حضورش در این تیم بسیار زیاد است.

این در حالی است که اتوئو از باشگاه‌هایی مثل آژاکس هلند هم پیشنهاد داشت ولی به خاطر عدم توافق بر سر مسائل مالی، قید حضور در لیگ هلند را تا حدودی زده است. در حال حاضر تیم لیورپول انگلیس هم خواهان اتوئو است و شاید این مهاجم ترجیح بدهد یک فصل دیگر در لیگ برتر بازی کند.