ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رونالدینیو خبر خداحافظی از فوتبال را تکذیب کرد



اخبار,اخبار ورزشی,اخبار استقلال پرسولیس

"در پی انتشار خبری مبنی بر خداحافظی رونالدینیو وی با حضور در کنفرانس خبری اعلام کرد که این صحت ندارد.

رونالدینیوی 35 ساله که در ماه سپتامبر 2014 با قراردادی دو ساله به تیم فوتبال کورتارو مکزیک پیوست با حضور در کنفرانس خبری با اشاره به تعهدش به این تیم گفت: پیش از هر چیز باید بگویم شایعاتی که در مورد بازنشستگی من مطرح شده، صحت ندارد. در حال حاضر از حضورم در میادین لذت می‌برم و در سرم ایده‌ای برای خداحافظی از دنیای بازیگری ندارم.

وی افزود: نمی‌دانم که آیا می‌توانم پنج یا شش سال دیگر به بازی ادامه دهم یا خیر ولی وقتی اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود دلیلی برای بازنشستگی نمی‌بینم. خوشحالم و حالا در بهترین وضعیت خود از زمان پیوستن به تیم کورتارو مکزیک هستم. به همین خاطر به کارم جهت ارائه بهترین بازی‌هایم برای این تیم ادامه خواهم داد.

هافبک پیشین سلسائو در پایان عنوان کرد: روی این موضوع کار می‌کنم که در پایان فصل به عنوان بهترین پاسور لیگا اِم‌ایکس (لیگ حرفه‌ای مکزیک) برسم. البته دوست دارم گلزنی هم داشته باشم ولی بیشتر هدفم کمک به تیم است.

رونالدینیو که در جام جهانی 2002 با تیم ملی برزیل به عنوان قهرمانی رسید یکی از موفق‌ترین بازیکنان دهه گذشته به شمار می‌رود و در سال 2005 هم عنوان بهترین بازیکن جهان را به خود اختصاص داد.

پیش از این  روزنامه "گلوبوی" برزیل از خداحافظی ستاره پا به سن گذاشته سابق تیم ملی برزیل و بارسلونا از فوتبال در ماه آینده خبر داده و عنوان کرده بود این بازیکن آماده است تا ماه آینده برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند. که وی با حضور در کنفرانس خبری   عنوان کرد: پیش از هر چیز باید بگویم شایعاتی که در مورد بازنشستگی من مطرح شده، صحت ندارد

 

اخبار ورزشی - تسنیم


ویدیو مرتبط :
فیلم تکذیب شد اما خبر تکذیب نشده است!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امیری : باشگاه پیگیر انتشار خبر خداحافظی مجیدی از فوتبال است



امیری :
باشگاه پیگیر انتشار خبر خداحافظی مجیدی از فوتبال است/ او با غیرت به فوتبالش ادامه می‌دهد

معاون باشگاه استقلال خبر خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال را تکذیب کرد و گفت:‌ او با غیرت همیشگی به فوتبالش در استقلال ادامه خواهد داد.

علی امیری معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که آیا فرهاد مجیدی قصد خداحافظی از فوتبال را دارد یا خیر، گفت: متأسفانه ما نمی‌دانیم این خبر بر چه اساسی منتشر شد و باشگاه و وکیل مجیدی به شدت پیگیر انتشار این خبر هستند و از رسانه‌ای که این مسئله را در آستانه بازی حساس استقلال مقابل نماینده کشور کره جنوبی منتشر کرده، شکایت خواهد کرد.

وی افزود: فرهاد مجیدی طی چند سال گذشته با غیرت مثال‌زدنی‌اش برای استقلال بازی کرده و همه اعتقاد دارند او تا چند سال دیگر می‌تواند در سطح بالای فوتبال کشور حضور داشته باشد و از همین‌رو مطمئناً به فوتبال خود ادامه خواهد داد.

امیری در ادامه گفت‌وگو با فارس تأکید کرد: مجیدی به عنوان کاپیتان استقلال در این تیم یک وزنه به حساب می‌آید و تجربیاتش را در اختیار بازیکنان دیگر تیم گذاشته و به همین علت هرگز قصد خداحافظی از فوتبال را ندارد و در ادامه کمک حال تیم خواهد شد.

وی در پایان صحبت‌هایش با اشاره به بازی روز چهارشنبه مقابل اف‌سی سئول گفت: تماشاگران استقلال نیازی به توصیه ما ندارند و مثل همیشه شرایط مهم تیم را درک خواهند کرد، مطمئن هستم روز چهارشنبه جای خالی در ورزشگاه باقی نخواهند گذاشت و به امید خدا بتوانیم با یک نتیجه خوب دل آنها را شاد کرده و پس از سال‌ها به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسیم./فارس