ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رونالدو 4 جلسه محروم می‌شود؟



اخبار ,اخبار ورزشی,رونالدو

 

اخبار ورزشی - در آستانه دربی مادرید
رونالدو 4 جلسه محروم می‌شود؟

کمیته انظباطی اسپانیا ممکن است رونالدو را به خاطر اخراج در بازی برابر بیلبائو 4 جلسه محروم کند.

ضربه ای که رونالدو به صورت بازیکن بیلبائو در دیدار برابر این تیم زد و از بازی اخراج شد دردسر ساز شده است؛ به گزارش فرارو و به نقل از خبرگزاری فرانسه این بازیکن ممکن است 4 جلسه از همراهی تیمش محروم شود. این اتفاق بد در شرایطی برای رئالی ها پیش می آید که این تیم باید روز چهارشنبه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری برابر تیم اتلتیکو مادرید، یکی از آماده ترین تیم های حال حاضر دنیا به میدان برود و دربی مادرید را برگزار کند.

 این بازی رفت خواهد بود و تیم برنده در مجموع دو دیدار جواز صعود به بازی نهایی را خواهد گرفت. بازی ای که یک پای دیگر آن از بین تیم های سوسیداد و بارسلونا مشخص می شود.

 با این حال کارلو آنچلوتی فارغ از این مباحث گفته که رونالدو در دربی بازی می کند. او به خبرگزاری فرانسه گفت: «بعید می دانم کمیته انظباطی برای او محرومیت 4 جلسه ای در نظر بگیرد. به همین خاطر اسم او را در تیم اصلی رد کرده ام و او از ابتدا برای تیم ما به میدان خواهد رفت».

 آنچلوتی در شرایطی این حرف را می زند که کمیته انظباطی هم روز چهارشنبه تشکیل جلسه می دهد و اگر حکم به محرومیت رونالدو بدهد این بازیکن نمی تواند در این بازی به میدان برود. اما اگر کریس محروم نشود او فقط به خاطر دریافت کارت قرمز در دیدار قبلی، بازی بعدی تیمش در لالیگا را از دست می دهد.

 آنچلوتی با توجه به اینکه اعتقاد دارد بازیکن بیلبائو در این صحنه بزرگنمایی کرده گفت: «در گزارش داور به دو نکته اشاره شده؛ اول اینکه رونالدو زمانی که بازی متوقف بوده به صورت بازیکن حریف ضربه زده که همه آن ضربه را دیده اند و دوم اینکه وقتی از زمین خارج می شده رو به داور چهارم ضربه هایی به صورت خودش زده است. من فکر نمی کنم این ژست ژست بدی باشد که بخواهد مستحق محرومیت تشخیص داده شود. به هر حال کریستیانو بازیکنی است که خطاهای زیادی روی او اتفاق می افتد و طبیعی است که برخی مواقع واکنش نشان دهد».

 البته خبر خوب برای مادریدی ها اینکه گرت بیل به دربی می رسد و ممکن است داوید ویا بازیکن تیم اتلتیکو مادرید هم در این بازی غائب باشد.

اخبار ورزشی - فرارو

 


ویدیو مرتبط :
سوتی علی دایی ! محروم مصدوم نه مصدوم محروم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یوفا دانیله ده روسی را سه جلسه محروم کرد



 

یوفا دانیله ده روسی را سه جلسه محروم کرد

 

او به دلیل ضربه‌ای که به داریو سرنا زد محروم شد.

C او به داریو سرنا، کاپیتان شاختار دونتسک زد.

کمیته انضباطی یوفا اتهام رفتار ناشایست دروسی را در جریان شکست سه بر صفر مقابل شاختار بررسی کرد.

ده روسی در این دیدار در صحنه‌ای بدون توپ به سرنا ضربه محکمی با آرنج زد ولی داوران آن ماجرا را ندیدند. گفته می‌شود او بعدا هم با میرچیا لوچسکیو، مربی شاختار بحث تندی داشته است.