ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رونالدو و رسیدن به رکورد 200 گل در لالیگا


کریستیانو رونالدو امشب به دنبال رسیدن به آمار دویست گل زده با پیراهن رئال در لالیگا بود. هدفی که با یک هت تریک به آن دست یافت.

ورزش سه: رونالدو که با یک هت تریک می توانست به آمار دویست گل زده برای رئال در لالیگا برسد، با زدن سه گل به سلتا، ماموریت خود را به بهترین نحو انجام داد.حالا رونالدو تنها بازیکنی در تاریخ لالیگا است که پس از تنها 178 بازی، به آمار 200 گل زده رسیده است.او  همچنین با 29 سال سن، به دومین بازیکن جوان تاریخ لالیگا تبدیل شد که موفق به ثبت 200 گل شده است.

اولین بازی و اولین گل رونالدو برای رئال، در تاریخ 29 آگوست 2009 مقابل دپورتیوو لاکرونیا بود که به برتری 3-2 کهکشانی ها انجامید. رونالدو در آن بازی، دومین گل رئال را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.


ویدیو مرتبط :
اخبار کوتاه ورزشی؛ رکورد جدید رونالدو در لالیگا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رکورد جدید کریس رونالدو در لالیگا



اخبار,اخبارورزشی, رونالد


اخبار ورزشی - رکورد جدید کریس رونالدو در لالیگا

رونالدو در لالیگا به یک رکورد جدید دست پیدا کرد.

به گزارش جام نیوز، رونالدو که در 6 بازی اول رئال مادرید در لیگ اسپانیا 10 گل زده است (به اضافه 2 گل در سوپرکاپ اروپا و یک گل در لیگ قهرمانان)، تبدیل به بازیکنی شده که در 60 سال اخیر در لالیگا بعد از گذشت 6 بازی بیشترین گل را زده است. آخرین بار پاهینیو در فصل 55-1954 این تعداد گل را زده بود و حالا رونالدو به رکورد او رسیده است.

 گفتنی است که او البته رکورد 9 گل زده در 6 بازی اول که در رئال مادرید در اختیار دی استفانو بود را هم شکست. دی استفانو در فصل 59-1958 و آمانیکو در فصل 69-1968 این رکورد را زده بودند.


 اخبار ورزشی - جام نیوز