ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رونالدو: هیچوقت الگوی فوتبالی نداشتم


کریستیانو رونالدو، فوق ستاره رئال مادرید در مصاحبه جدید خود اعتراف کرد که از کودکی بازیکنی را به عنوان الگو مدنظر نداشته است.

ورزش سه: رونالدو سال 2015 را به لحاظ فردی چه در تیم رئال و چه در تیم ملی پرتغال با موفقیت پشت سر گذاشت. او با زدن 57 گل موفق شد بهترین گلزن اروپا شود و با تیم ملی پرتغال نیز به مرحله نهایی یورو 2016 صعود کند ولی با رئال موفق به کسب هیچ افتخاری نشد.

فوق ستاره پرتغالی در مصاحبه با Unscriptd گفت:" بیشتر مواقع من الهام بخش خودم هستم و خودم به خودم انگیزه می دهم اما واضح است که بطور مثال بازی ستارگانی چون فیگو، روی کاستا و کوتو را در تیم ملی تعقیب می کردم. رسیدن به سطح بازی این بازیکنان رویای من بود. وقتی بازی اینها را می دیدم، به خودم می گفتم باید روزی بازیکنی حرفه ای شوم و برای تیم ملی بازی کنم ولی هیچگاه الگوی خاصی نداشتم.

از وقتی کودک بودم تا به امروز به بازیکنی مثل یک الگو نگاه نکرده ام ولی مسلم است که هیچ انسانی آگاه به همه امور نیست و من هم همیشه سعی کرده ام با نگاه کردن به فوتبالیست ها و حتی بازیکنان دیگر ورزش ها، چیزهای بیشتری یاد بگیرم و نقاط ضعفم را بهبود بخشم."


ویدیو مرتبط :
آردا توران و دیدار با الگوی فوتبالی اش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خشم فوتبالی های آلمان از انتخاب رونالدو


انتخاب کریستیانو رونالدو به عنوان فوتبالیست سال 2014 اروپا خشم هواداران فوتبال را در آلمان برانگیخت.

ورزش سه: انتخاب کریستیانو رونالدو به عنوان فوتبالیست سال 2014 اروپا خشم هواداران فوتبال را در آلمان برانگیخت.

آنها امیدوار بودند یکی از دو عضو باشگاه بایرن مونیخ یعنی آرین روبن یا مانوئل نویر حائز این عنوان شوند.

اما ظاهرا 54 خبرنگاری که در این انتخاب شرکت کردند، نظر دیگری داشتند. باوجود اینکه تیم ملی پرتغال در جام جهانی اخیر حضور ناموفقی داشت و در مرحله گروهی از گردونه رقابت‌ها حذف شد، اما از نگاه خبرنگاران درخشش رونالدو همراه با رئال مادرید آنقدری خیره‌کننده بود که جایزه به او تعلق بگیرد.

مانوئل نویر نیز فصل بسیار موفقی را با بایرن مونیخ پشت سر گذاشته بود و موفق شد فوتبالیست سال آلمان لقب بگیرد. این دروازه‌بان 28 ساله در بازیهای ملی هم خوش درخشید و در قهرمانی تیم ملی آلمان در جام جهانی برزیل نقش مهمی ایفا کرد.

ولفگانگ نی‌یرزباخ رئیس فدراسیون فوتبال آلمان گفت: "اگر دست من بود، بدون تردید نویر را انتخاب می‌کردم. البته او مردانه این تصمیم را پذیرفته است و شکایتی ندارد."

ماتیاس سامر مدیر ورزشی باشگاه بایرن نیز گفت: " نویر قهرمان جهان شده؛ یعنی بالاترین عنوانی را که در فوتبال وجود دارد، کسب کرده است. افزون برآن او در درون دروازه آلمان درخشش فوق‌العاده و تحسین برانگیزی داشت. روبن هم بهترین نمایش را در میان هافبک‌های جام جهانی ارائه داد. ایکاش یکی از این دو انتخاب شده بودند."