ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رونالدو: می‌خواهم به رکورد مسی برسم


ستاره پرتغالی رئال مادرید پس از کسب سومین توپ طلا اعلام کرد قصد توقف ندارد و می‌خواهد به رکورد همتای آرژانتینی‌اش برسد.

خبرگزاری فارس: کریستیانو رونالدو پس از کسب سومین توپ طلا در مراسم گالا و شکست دادن مسی و نویر در راه رسیدن به این افتخار اظهار داشت: از همه کسانی که به من رأی دادند، تشکر می‌کنم؛ از هم‌تیمی‌هایم، سرمربی، رئیس باشگاه و همه کسانی که به نحوی با رئال مادرید ارتباط دارند. این رویایی است که برایم به حقیقت پیوسته است. همچنین دوست دارم از همه کسانی که به من کمک کردند تا بازیکن بهتری شوم، تیم ملی و همه در پرتغال قدردانی کنم.

وی ادامه داد: هرگز فکرش را نمی‌کردم که چنین افتخار مهمی را به دست آورم. این یک تجربه منحصر به فرد است. این جایزه احساسات بسیار متفاوتی را در من برانگیخت و از این جایزه به عنوان انگیزه‌ای برای ادامه سخت‌کوشی و کسب جوایز فردی و تیمی بیشتر استفاده خواهم کرد.

ستاره پرتغالی رئال مادرید خاطرنشان کرد: این یک لحظه فراموش نشدنی است. نمی‌خواهم همین جا توقف کنم. می‌خواهم با کسب چهارمین توپ طلا به رکورد مسی برسم.


ویدیو مرتبط :
واکنش رونالدو به رکورد جدید مسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسی به رکورد رائول رسید/ رونالدو در تعقیب مسی



اخبار,اخبارورزشی, مسی

 

 اخبار ورزشی  - مسی به رکورد رائول رسید/ رونالدو در تعقیب مسی

لیونل مسی با دو گلی که به آژاکس زد به رکورد رائول گونزالس رسید.

به گزارش خبرآنلاین؛ مسی با این گل‌ها جمع گل‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا را به عدد 71 رساند. او اولین بازیكنی است كه به ركورد رائول گونزالس، بازیكن سابق رئال مادرید رسیده است. رائول 66 گل خود را با پیراهن رئال و بقیه گل‌ها را با لباس شالكه آلمان زده است. در حال حاضر رونالدو ستاره رئال مادرید هم با 70 گل در تعقیب مسی است.


 اخبار ورزشی  - خبرآنلاین