ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رونالدو: منتظر شگفتی‌ پرتغال باشید!


فوق‌ ستاره رئال مادرید معتقد است تیم ملی کشورش در جام جهانی 2014 شگفتی‌ساز خواهد شد.

خبرگزاری فارس: کریس‌رونالدو اکنون خود را در اوج خوشبختی می‌بیند. او که دو شب قبل همراه تیم باشگاهی‌اش به مقام نخست لیگ قهرمانان اروپا رسید، حالا خود را برای حضوری مطلوب در جام جهانی آماده‌ می‌کند.

رونالدو به همین خاطر به یکی از روزنامه‌های کشورش گفت: فکر می‌کنم در وضعیت فیزیکی و روحی بسیار خوبی قرار دارم. سایر بازیکنان تیم پرتغال را هم در شرایط مطلوبی می‌بینم. از این رو تصور می‌کنم پرتغال در جام جهانی شگفتی‌ساز شود.

وی ادامه داد: فرصتی کوتاه تا جام جهانی باقی مانده است اما شرایط بازیکنان پرتغال عالی است. فکر می‌کنم در این دوره بتوانیم در کنار یکدیگر مجموعه قوی و شگفتی‌سازی ایجاد کنیم. آنوقت به انتظارات زیاد پاسخ خواهیم داد.

پرتغال (سلسائو اروپا) در گروه 7 با آلمان، غنا و آمریکا همگروه است.


ویدیو مرتبط :
منتظر باشید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در سال 2012 منتظر نسل بعدی Wii باشید


شرکت مشهور نینتندو و یکی از سه قطب بزرگ تولید کننده کنسول‌های بازی برای جا نماندن از قافله رقابت، تصمیم به تولید نسخه دو Wii گرفته است.