ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رونالدو: شایعات اخیر ارزش جواب دادن ندارند


روزنامه "کوریره دا مانیا"، مدعی شده که رونالدو با تصمیم مربی جدید تیم ملی پرتغال، مبنی بر بازگشت "تیاگو و کاروالیو"، مخالفت کرده و خواهان عذرخواهی رسمی این دو بازیکن شده بود.

ورزش سه: کریستیانو رونالدو امروز در یک نشست خبری در کشور پرتغال شرکت کرد و در این نشست به شایعات اخیر پیرامون خودش پاسخ داد. پرتیراژترین نشریه پرتغال "کوریره دا مانیا" ، مدعی شده بود که رونالدو مخالف بازگشت کاروالیو و تیاگو به تیم ملی پرتغال بوده و خواهان عذرخواهی رسمی این دوبازیکن شده بود. اما رونالدو در کنفرانس خبری امروز، صراحتا تاکید کرد که در تیم ملی پرتغال، این مربی است که فرمان می دهد و او فقط روی بازی های آینده تمرکز کرده است.

کریستیانو گفت:"از نظر من، بازگشت تیاگو و کاروالیو، در کنار بازگشت دیگر بازیکنان قدیمی به تیم ملی، نکته مثبتی است. شرایط فعلی پرتغال عالی است و ما در حال ساختن یک تیم رویایی برای آینده هستیم.در مورد شایعات منتشر شده هم باید بگویم که ارزش جواب دادن ندارند. من روی بازی های تیم ملی و رئال تمرکز کرده ام و می خواهم بهترین عملکرد را داشته باشم.هیچگاه یک بازیکن در پرتغال، روی تصمیمات مربی تاثیرنمی گذارد. "

رونالدو ادامه داد:"با هیچکدام از مربیانم از جمله "بنتو"، مشکلی نداشتم. از اولین مربیم "بولونی"، تا الان که زیر نظر آنچلوتی و سانتوس کار می کنم، همیشه سعی کرده ام که بهترین روابط را با مربیانم داشته باشم. برای بنتو متاسفم که بدینگونه از تیم ملی کنار رفت."

رونالدو در مورد شکست در مقابل فرانسه گفت:" فرانسه یک حریف بسیار قدرتمند بود و در خانه هم بازی می کرد. این تیم بازیکنان خوبی دارد. شیوه بازی این تیم هم تقریبا مثل همیشه بود."

در انتها رونالدو عنوان داشت که در سیستم 2-4-4، آزادی عمل بیشتری دارد و با این سیستم، بازیکنان پرتغال خو گرفته اند.


ویدیو مرتبط :
درخششهای اخیر کریستیانو رونالدو در جواب پیر خرفت (قلبم تویی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توهین علی‌آبادی به دادکان/ حرف‌های دادکان ارزش جواب دادن ندارد/ بگذارید عقده‌هایش را خالی کند!



علی آبادی,کفاشیان,دادکان

من کفاشیان را جایگزین دادکان نکردم/ تصمیم جدیدم بماند برای دولت بعدی

علی‌آبادی: حرف‌های دادکان ارزش جواب دادن ندارد/ بگذارید عقده‌هایش را خالی کند

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: انتقادهای دادکان را بی ارزش می‌دانم و جواب او را نمی‌دهم.

محمد علی‌آبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در خصوص انتقادهای چند باره محمد دادکان از وی گفت: صحبت‌هایی که دادکان مطرح می‌کند اصلا ارزش جواب دادن ندارد، مردم در مورد عملکردم در ورزش اطلاعات خوبی دارند و اینها (انتقادات دادکان) برای من تبلیغ است چون من با مردم ارتباطات زیادی دارم. درکوچه و بازار خیلی با آنها برخورد می‌کنم و نظر مردم را به خوبی در مورد عملکردم در ورزش و حتی عملکرد دولت نهم و دهم می‌دانم.

وی ادامه داد: بگذارید افراد عقده‌های خود را هر جوری که می‌خواهند خالی کنند.

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در خصوص اینکه برخی منتقدین برکناری محمد دادکان از ریاست فدراسیون فوتبال را صحیح دانسته اما انتخاب فردی همچون علی کفاشیان را اشتباه می‌دانند، گفت: من علی کفاشیان را به عنوان جانشین دادکان انتخاب نکردم، کفاشیان را اعضاء مجمع انتخاب کردند، در آن موقع هم من در وزارت ورزش نقشی نداشتم. فکر می‌کنم زمان آقای سعیدلو یا عباسی بودکه کفاشیان به عنوان رئیس فدارسیون انتخاب شد، ضمن اینکه رئیس فدارسیون را همواره اعضای مجمع با رای خود انتخاب می‌کنند و افراد نقشی ندارند، فدراسیون فوتبال یک مجمع مستقل است.

علی آبادی در خصوص نشست خود با اعضای هیأت رئیسه انجمن ورزشی نویسان گفت: نشست خوبی را با اعضای جدید هیأت رئیسه داشتیم. ما هم به آنها اعلام کردیم کمیته ملی المپیک در کنار آنها خواهیم بود، انشاالله با تعامل با رسانه های ورزشی شاهد شکوفایی هر چه بیشتر ورزش کشورمان باشیم.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به تایید اصلاح اساسنامه کمیته ملی المپیک از سوی IOC اظهار داشت:کارهای نامه به IOC توسط کمیته ملی المپیک انجام شده و به IOC ارسال شده است. کمیته ملی المپیک کار دیگری ندارد که انجام دهد باید؛ منتظر پاسخ IOC باشیم. امیدوارم این پاسخ هر چه سریعتر برسد و ما اقدامات لازم را انجام دهیم.

علی آبادی  تاکید کرد: پیگیری اینکه نامه IOC چگونه و کی به دست ما می‌رسد توسط بهرام افشارزاده، دبیر کل کمیته ملی المپیک انجام می‌شود. من خیلی در این موضوع ورود نکردم و این موضوع را چند وقتی است که به آقای افشارزاده واگذار کردم.

علی آبادی در پاسخ به این سوال که حضور شما در انتخابات ریاست جمهوری و عدم ثبت‌نام‌تان شائبه‌های زیاد به وجود آورده، گفت: به هر حال من موقعی که برای ثبت نام  به وزارت کشور رفتم و دیدم که بسیاری از آقایان آمده اند و خیلی ها هم قرار است بیایند و اخبارش را به من می‌دادند احساس کردم با آمدن این حجمه کاندیدای ریاست جمهوری ثبت نام من دیگر موضعیتی ندارد. الحمد الله به اندازه کافی کاندیداها ثبت نام کرده بودند و امیدوارم یکی از همین نامزدها به انتخاب رئیس جمهور انتخاب شود و ما هم در کنار رئیس جمهور جدید در خدمت مردم باشیم.

رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص اینکه برخی از نامزدهای ریاست جمهوری در صدد بهره برداری از ورزش در راستای تبلیغات برای خود هستند گفت: این کار دست وزارت ورزش است، قاعدتا نباید اجازه دهد نامزدها این کار را انجام دهند اما من از این موضوع مطلع نیستم و این موضوع را از شما می‌شنوم.

وی با اشاره به این موضوع که پایان ماموریت محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در آستانه انتخابات ریاست جمهوری شائبه برانگیز است، اظهار داشت: من با ورزش کشور ارتباط مستقیم دارم اما در این ارتباط واقعا بی اطلاع هستم.

علی آبادی در خصوص اوضاع و احوال این روزهای ورزش کشور گفت: انشاالله اوضاع ورزش کشور هم خوب می‌شود.

رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که دولت دهم در آستانه تغییر است و آیا با روی کار آمدن دولت جدید او از سمت خود استعفا خواهد داد یا نه؟گفت: انشاالله ببینیم دولت بعدی کی می‌آید، چه می‌گوید و بعد از آن تصمیم می‌گیرم.

وی افزود: امیدواریم دولت بعدی هم به ورزش بها بدهد و به جوانان این کشور ارزش بیشتری قائل شود و انشاالله زنجیره و سلسله موفقیت‌های ورزش در این چند ساله داشته حفظ شود و توسعه پیدا کند./فارس