ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رونالدو سردرد بنیتس!


سنگربان آلمانی سابق رئال مادرید براین باور است که بنیتس با کریستیانو رونالدو به مشکل برخواهد خورد و شرایط کار کردن برای این مربی ایتالیایی بسیار سخت است.

خبرگزاری ایسنا: بودو ایلگنر ، دروازبان سابق رئال مادرید که توانست با این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال های 1998 و 2000 را به دست آورد براین باور است که مشکل و سردرد بزرگ رافائل بنیتس کریستیانو رونالدو است.

او گفت: رونالدو مشکل بزرگ بنیتس خواهد بود. این سرمربی اسپانیایی باید رونالدو و گرت بیل را متقاعد به شرکت کردن در بازی گروهی بکند. او باید به آنها بفهماند که بازی گروهی مهم تر از ارقام فردی است. بنیتس از مربیانی است که به بازی گروهی علاقه بسیار زیادی دارد و دوست دارد تا از سیستم چرخشی استفاده بکند و همه بازیکنانی را که در اختیار دارد به میدان بفرستد. همه ما می دانیم که رونالدو دوست دارد در هر بازی گلزنی بکند و به تعداد گل های خود اضافه بکند اما برای بنیتس مهم موقیت تیم است و چه بسا رونالدو را در بعضی از بازیها نیز نیمکت نشین بکند. بنابرین احتمال بروز اختلاف این دو بسیار زیاد است.

ایلگنر که سابقه قهرمانی با تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی 1990 را در کارنامه دارد، ادامه داد: بنیتس کار بسیار سختی در رئال مادرید دارد. در رئال مادرید ستاره های بزرگی بازی می کند که هیچ کدام از آنها نیمکت نشینی و یا حتی تعویض شدن را دوست ندارد این درحالی است که بنیتس به بازی گروهی اعتقاد خاصی دارد و همین باعث شده تا روزهای سختی را برای او پیش بینی کرد.

سنگربان سابق رئال مادرید در پایان سخنان خود به ستایش از بنیتس پرداخت و او را مربی شایسته و بزرگ دانست. البته او برای این باور است که باید یک سال دیگر هم به آنچلوتی فرصت داده می شد.

او گفت: بنیتس مربی بزرگ است و توانایی های خود را ثابت کرده است، اما باید سران رئال مادرید یک سال دیگر نیز به کارلو آنچلوتی فرصت می دانند. آنچلوتی قربانی اشتباهات زیادی بود که در دوران او رخ داد. از مهم ترین اشتباهات سران رئال مادرید که باعث قربانی شدن بنیتس بود جدایی دی ماریا و ژابی آلونسو بود. به هر حال بنیتس هم مربی بزرگی است و باید منتظر بمانیم تا ببینیم که نتیجه چه می شود.


ویدیو مرتبط :
شرایط بنیتس قبل از ال کلاسیکو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین ملاقات بنیتس با کریس رونالدو (عکس)



رافا بنیتس از زمانیکه به عنوان سرمربی رئال مادرید منصوب شد، موفق به ملاقات با ستاره اول تیمش رونالدو نشده بود.

کاروان رئال مادرید که دو روز پیش راهی ملبورن استرالیا شده بود، روز گذشته پس از پروازی 25 ساعته وارد این شهر شد تا دو بازی تدارکاتی با رم و سیتی برگزار کند. رونالدو یک روز زودتر از کاروان رئالی ها، از شانگهای مستقیما خود را به ملبورن رسانده بود. این اولین ملاقات بنیتس با کریستیانو در هتل محل اقامت رئال مادرید است.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی رئال مادرید

 

اخبار ورزشی - ورزش 3