ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رونالدو رکورد زد


فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید با 4 گلی که به ثمر رساند در دیدار مقابل سلتاویگو موفق شد رکورد جدیدی به نام خود ثبت کند.

خبرگزاری فارس: کریستیانو رونالدو موفق شد در دیدار مقابل سلتاویگو 4 گل به ثمر برساند تا رکورد جدیدی به نام خود ثبت کند.

کریستیانو رونالدو پیش از این بازی 248 گل زده بود و تنها 3 گل تا رسیدن به تعداد گل زده تلمو زارا فاصله داشت که با 4 گلی که به ثمر رساند از او عبور کرد.

البته باید این موضوع را مد نظر قرار داد که مسی از سال 2004 فرصت خلق این رکورد را داشته و کریس از سال 2009 قدم در میدان لالیگا گذاشته است.


ویدیو مرتبط :
بهداد سلیمی رکورد قهرمان جهان(رکورد دوضرب) را زد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریستیانو رونالدو باز هم رکورد زد


ستاره پرتغالی رئال مادرید با تبدیل شدن به اولین بازیکنی که موفق شده در ۵ فصل متوالی در لالیگا بیش از ۳۰ گل بزند، رکوردشکنی کرد.

خبرگزاری فارس: کریستیانو رونالدو به رکوردشکنی ادامه می‌دهد. وی با گلی که در دیدار مقابل ویارئال به ثمر رساند، اولین بازیکن تاریخ شد که توانست در پنج فصل متوالی در لالیگا 30 گل یا بیشتر به ثمر برساند. وی از زمانی که به رئال مادرید آمد، تنها در یک فصل نتوانست 30 گل بزند و آن هم اولین فصل حضورش در این تیم یعنی فصل 10-2009 بود که 26 بار گلزنی کرد.

وی در فصل 11-2010 توانست 41 به ثمر برساند و سی‌امین گلش را در هفته سی و دوم مقابل بارسلونا به ثمر رساند. وی در آن فصل آقای گل مسابقات شد و فصل بعدی یعنی فصل 12-2011 با زدن 46 گل رکورد خودش را زد؛ هرچند در آن فصل آقای گل نشد و مسی با زدن 50 گل این عنوان را از آن خود کرد. سی‌امین گل رونالدو در آن سال در هفته بیست و پنجم مقابل اسپانیول به ثمر رسید.

کریستیانو در فصل 13- 2012 توانست 34 گل بزند و سی‌امین گلش را در هفته سی‌و یکم مقابل بیلبائو به ثمر رساند. وی فصل بعد با به ثمر رساندن 31 گل، آقای گل شد و سی‌امین گلش را در هفته سی و پنجم مقابل اوساسونا به ثمر رساند.

رونالدو در این فصل با گلی که مقابل ویارئال به ثمر رساند، تعداد گل‌های زده خود را به عدد 30 رساند. وی در حال حاضر در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار دارد و مسی با سه گل کمتر در رده دوم قرار دارد.

مسی این فرصت را داشت که اولین بازیکنی شود که در پنج فصل متوالی بالای 30 گل در لالیگا به ثمر برساند. مسی از فصل 10-2009 تا 13-2012 به ترتیب 34، 31، 50، 46 گل زد اما فصل گذشته تنها توانست 28 گل به ثمر برساند.