ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رونالدو: رونی بازیکن بسیار ویژه ای است


کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال به تمجید از وین رونی پرداخت و گفت که کاپیتان انگلیس نقش بسیار مهمی در این تیم ایفا می‌کند.

ورزش سه: با آمادگی بسیار بالای جیمی واردی و هری کین، حضور وین رونی در ترکیب فیکس انگلیس برای یورو 2016 فعلا نامشخص است. گفته می‌شود که روی هاجسون از رونی در خط میانی استفاده خواهد کرد و حال رونالدو، هم تیمی سابق رونی به تمجید از او پرداخت.

او گفت:" بازی کردن مقابل انگلیس برای من خیلی احساسی خواهد بود، به خاطر وین رونی و به خاطر خیلی چیزهای دیگر. رونی حالا کاپیتان آن تیم است و این عجیب نیست. همیشه مطمئن بودم او ستاره انگلیس خواهد شد و روزی بازوبند را به دست خواهد کرد. این وظیفه پس از دوره دیوید بکام و جان تری برای رونی فوق‌العاده است. برای من رونی بازیکن خاصی است و شخصین ویژه ای دارد. او هنوز بازیکن خیلی مهمی برای انگلیس است."


ویدیو مرتبط :
خطای وحشتناک رونی روی بازیکن وستهام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونی، جای رونالدو را پر کرد.چه کسی جای رونی را پر می کند؟



 

 

 

رونی، جای رونالدو را پر کرد.چه کسی جای رونی را پر می کند؟

 

 

با قوت گرفتن احتمال جدایی وین رونی از رختکن یونایتد، نگاهی به شرایط این تیم پس از جدایی رونالدو از اولدترافورد می اندازیم.

زمانی که رونالدو در تابستان 2009 رختکن یونایتد را به مقصد رئال مادرید ترک کرد، صحبتهای زیادی در مورد جانشین های احتمالی او در رختکن یونایتد به گوش می رسید.

فصل بعد از جدایی رونالدو، یونایتد رقابتهای لیگ برتر را در رده دوم و بعد از چلسی به پایان برد . این در حالی است که در 3 فصل قبل از آن و با حضور کریس رونالدو، این تیم همواره به قهرمانی رسیده بود

البته یونایتد فصل گذشته گلهای بیشتری نسبت به سه فصل قبل به ثمر رساند. آنها در فصل 10-2009،  هشتاد و شش گل به ثمر رسانده بودند و با کسب 85 امتیاز فصل را در رده دوم به پایان بردند.این در حالی بود که آنها در فصل 3-2002، با همین تعداد امتیاز، به عنوان قهرمانی رسیده بودند.

این بار نوبت به وین رونی است که دم از جدایی از اولدترافورد بزند.

ستاره ملی پوش انگلیسی و کریس رونالدو برترین ستاره های یونایتد در فصلهای اخیر بوده اند و نگاه کوتاهی به آمار و ارقام، نشان دهنده این است که نبود آنها چه قدر تاثیرگذار است.

در هر سه قهرمانی اخیر یونایتد، این زوج دست کم یک سوم گلهای تیمشان در رقابتهای لیگ برتر را به ثمر رساندند و در فصل 8-2007، آنها 54% گلهای تیمشان را به ثمر رساندند.

آنها در ساخته و پرداخته کردن گل نیز نقش پررنگی داشتند و در فصل 7-2006، 40% پاس گلهای تیم یونایتد به نام رونی و رونالدو ثبت شد.فصل گذشته غیبت رونالدو در ترکیب یونایتد محسوس بود؛هرچند که رونی در فصل گذشته رقابتهای لیگ برتر به تنهایی 26 گل  رسیدو باید منتظر بمانیم و ببینیم که در صورت جدایی رونی از رختکن یونایتد، چه کسی جای خالی او را پر خواهد کرد...../تحلیل:عصرایران