ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رونالدو: رابطه‌ من و مورینیو اهمیتی ندارد


ستاره پرتغالی سفیدپوشان مادریدی رابطه‌اش با مورینیو را مسئله مهمی نمی‌داند.

خبرگزاری تسنیم: کریستیانو رونالدو پس از زدن چهار گل در پیروزی 5 بر یک شب گذشته (سه‌شنبه) رئال‌مادرید بر الچه در هفته پنجم لالیگای اسپانیا در خصوص رابطه‌اش با آقای خاص گفت: این مسئله‌ای است که اهمیت ندارد، مهم رئال‌مادرید است. من مشکلی با این قضیه ندارم و فقط می‌خواهم به رئال کمک کنم. ترجیح می‌دهم در مورد چنین مسائلی صحبت نکنم.

ژوزه مورینیو هفته گذشته در اظهارنظری جدید عنوان کرد از زمانی که در سال 2013 سانتیاگوبرنابئو را ترک کرده‌ با ستاره پرتغالی رئال‌مادرید در تماس نبوده است.

وی درباره گلزنی‌اش عنوان کرد: پیش از این هم در دو یا سه بازی چهار گل در جریان یک دیدار  زده بودم. از هم‌تیمی‌هایم تشکر می‌کنم که در این بازی به گلزنی‌ام کمک کردند و این گل‌ها را به پسرم تقدیم می‌کنم. بازی خیلی خوبی بود. ما کمی بد شروع کردیم ولی در ادامه با دو گل متوالی اوضاع تغییر کرد.

مهاجم 29 ساله کهکشانی‌ها در خصوص این پرسش که «سنگربان اول رئال باید چه کسی باشد؟» اظهار داشت: نباید همیشه در مورد این موضوع صحبت کنیم. کاسیاس و ناواس بهترین دروازه‌بان‌های لیگ هستند. به نظرم این سؤالی خسته‌کننده است. مهم این است که به پیشرفت‌مان ادامه بدهیم.


ویدیو مرتبط :
یک رابطه عاشقانه؛ ریمیکس خنده دار رابطه مورینیو و ونگر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ونگر: رابطه من و مورینیو اهمیتی ندارد


سرمربی ۶۵ ساله توپچی‌های لندن گفت که مردم بی‌صبرانه منتظر بازی دو تیم آرسنال و چلسی هستند و رابطه سرد و او مورینیو خیلی برای‌شان مهم نیست.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال آرسنال در حالی  یکشنبه شب آینده در هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه امارات شهر لندن پذیرای چلسی است که آرسن ونگر در 12 تقابل گذشته‌اش با ژوزه مورینیو در کسب پیروزی ناکام بوده و پنج تساوی و هفت شکست حاصل تیم تحت‌ هدایت وی بوده است.

آرسن ونگر با حضور در کنفرانس خبری گفت: همیشه در 12 بازی اخیری که مقابل چلسی تحت‌ هدایت مورینیو بازی کرده‌ایم بازنده نبوده‌ایم و بازی نزدیک و پایاپایی را مقابل آنها به نمایش گذاشته‌ایم. آرسنال حالا در شرایط خوبی قرار دارد و هدف‌مان شکست چلسی در خانه خودمان است. به خودمان ایمان داریم و استوار هستیم. پیش از این زمان‌هایی بوده که مورد انتقاد بودیم ولی از عهده آزمون‌های خود برآمده‌ایم. روز یکشنبه آزمون دیگری در پیش داریم و می‌خواهیم از آن سربلند بیرون بیاییم. نقطه قوت چلسی، ضدحملات و ضربات شروع مجددش است و باید نقاط قوت آنها را خنثی کنیم.

وی در مورد رابطه‌ سردش با مورینیو اظهار داشت: تمایل ندارم در این خصوص صحبتی کنم. در حال حاضر تنها چیزی که برای مردم جالب است این است که بی‌صبرانه منتظر بازی شروع بازی یکشنبه هستند و رابطه بین مربیان اهمیتی ندارد.

ونگر که شاگردانش با 10 امتیاز اختلاف نسبت به چلسی صدرنشین در مکان دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر هستند در خصوص احتمال قهرمانی تیمش گفت: روی کاغذ هر چیزی ممکن است ولی طبیعتاً چلسی شرایط بهتری دارد و تکلیف قهرمانی‌ دست آنهاست. به هر حال ما این شانس را داریم که اختلاف امتیازی‌مان را با آبی‌پوشان لندنی کم کنیم.

سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن  افزود: چلسی در فصل جاری تیم باثباتی بوده و تنها یک بار شکست خورده و قهرمانی در لیگ برتر هم پاداش باثبات بودن است. آنها در خط دفاعی هم خیلی قدرتمند هستند.

وی در پایان در مورد هافبک اسپانیایی چلسی که سال‌ها برای توپچی‌های لندن بازی می‌کرد، گفت: دوست دارم به تمامی بازیکنان احترام گذاشته شود. وقتی فابرگاس پا به ورزشگاه امارات گذاشت باید به او احترامی گذاشت که سزاوارش است. از اینکه نتوانستیم سسک را در تابستان گذشته جذب کنیم پشیمان هستم.