ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رونالدو: رئال مادرید خانه دوم من است


ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها با ابراز رضایت از وضعیت خود در رئال و جوی که بر رختکن این تیم حاکم است، اعتراف کرد سفیدپوشان پایتخت اسپانیا در بهترین شرایط خود هستند.

خبرگزاری تسنیم: کریستیانو رونالدو که شب گذشته (دوشنبه) به عنوان یکی از سه نامزد نهایی کسب توپ طلای در سال 2014 فیفا معرفی شد، در فصل جاری استثنایی کار کرده به نحوی که در 20 بازی خود در تمامی رقابت‌ها 26 گل به ثمر رسانده است و سهم بسزایی در ثبت 16 پیروزی متوالی در کارنامه کهکشانی‌ها داشته است.

رونالدو اظهار داشت: تیم از اعتمادبه‌نفس بالایی برخوردار است و ما می‌خواهیم با همین روند به کارمان ادامه دهیم. جوی که رختکن تیم ما در حال حاضر دارد بهترین جوی است که در چند سال گذشته تجربه‌اش کرده‌ام. رئال مادرید مانند خانواده دوم من است. ما هر روز در کنار هم کار می‌کنیم و هم‌تیمی‌‌هایم نیز وضعیت فوق‌العاده‌ای دارند. اعضای کادر فنی هم نقش بسیار مهمی در برقراری این جو بر رختکن تیم داشته‌اند.

برترین بازیکن جهان در سال 2013 افزود: گاهی اوقات می‌شنویم که از تیم ما به عنوان بهترین تیمی که رئال مادرید طی چند سال اخیر داشته است یاد می‌کنند اما این برتری فقط زمانی ثابت می‌شود که ما جام‌های مهمی کسب کنیم. در حال حاضر ما در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم، چون 16 بازی متوالی را برده‌ایم.

یاران رونالدو امشب در دور برگشت بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا (کوپا دل‌ری) میزبان کورنیای دسته سومی هستند. کهکشانی‌ها بازی رفت را با نتیجه 4 بر یک به سود خود به پایان رسانده بودند.


ویدیو مرتبط :
بارسلونا -رئال مادرید...گل دوم رئال رونالدو تساوی...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جشنواره گل رئال‌‌مادرید در خانه لاکرونیا با هت‌تریک رونالدو / طوفان آرسنال در ویلاپارک



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار ورزشی - هفته چهارم لالیگا
جشنواره گل رئال‌‌مادرید در خانه لاکرونیا با هت‌تریک رونالدو

 سفیدپوشان مادریدی در دیداری پرگل میزبان خود، دپورتیوو لاکرونیا را شکست دادند.

سفیدپوشان مادریدی در دیداری پرگل میزبان خود، دپورتیوو لاکرونیا را شکست دادند.

به گزارش تسنیم، در روز دوم از هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های اسپانیا موسوم به لالیگا عصر امروز (شنبه) دپورتیوو لاکرونیا در حالی که در ورزشگاه ریاسور میزبان رئال‌مادرید بود با نتیجه سنگین 8 بر 2 مقابل میهمانش تن به شکست داد.

برای کهکشانی‌ها در این بازی کریستیانو رونالدو (28، 41 و 78)، جیمز رودریگز (36)، گرث بیل (66 و 74) و خاویر هرناندس (88و 92) گلزنی کردند. گل‌های دپورتیوو را هم هریس مدونیانین (51) و خوسه وردو توچه (84) به ثمر رساندند.

شاگردان کارلو آنچلوتی با این پیروزی 6 امتیازی شدند و به رده پنجم جدول رده‌بندی لالیگا صعود کردند.
هفته چهارم لالیگا امشب با دو دیدار پیگیری می‌شود، در نخستین دیدار اتلتیک بیلبائو در خانه‌اش پذیرای گرانادا است و در بازی دوم اتلتیکومادرید، مدافع عنوان قهرمانی در ویسنته کالدرون میزبان سلتاویگو خواهد بود.

 

--------------------------

 

هفته پنجم لیگ برتر انگلیس / طوفان آرسنال در ویلاپارک

توپچی‌های لندن در شب درخشش مسعوت اوزیل و دنی ولبک از سد میزبان خود، استون‎ویلا گذشتند.

به گزارش  تسنیم، در ادامه رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر انگلیس عصر امروز (شنبه) 5 دیدار برگزار شد که طی آن تیم‌های آرسنال و ساوتهمپتون با دست‌پر زمین را ترک کردند.


در یکی از این مسابقات استون‌ویلا در ورزشکاه ویلاپارک به دیدار آرسنال رفت. توپچی‌های لندن که سه‌شنبه شب در دور اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 2 بر صفر مغلوب میزبان خود، دورتموند شده بودند این بازی را با نتیجه 3 بر صفر به سود خود به پایان برد تا از فشار انتقادات کاسته شود.

شاگردان آرسن ونگر در  این دیدار توسط مسعوت اوزیل (33)، دنی ولبک (34) و آلی سیسخو (36- گل به خودی) دزوازه حریف را گشودند. توپچی‌‎ها لندن با این برد 9 امتیازی شدند و به مکان چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کردند. استون‌ویلا هم با این شکست 10 امتیازی باقی ماند و در جایگاه سوم ایستاد.

در سایر دیدارها نتایج زیر رقم خورد:

برنلی صفر- ساندرلند صفر
نیوکاسل 2- هال‌سیتی 2
سوانزی صفر- ساوتهمپتون یک
از ساعت 21 امشب هم وستهام در خانه خود پذیرای لیورپول، نایب قهرمان فصل گذشته است.
پرونده این هفته از رقابت‌ها فردا (یکشنبه) با چهار دیدار زیر بسته می‌شود:
لسترسیتی- منچستریونایتد
تاتنهام- وست‌برومویچ
اورتون- کریستال‌پالاس
منچسترسیتی- چلسی
در حال حاضر چلسی با 12 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و تیم‌های سوانزی و استون‌ویلا به ترتیب با 10 امتیاز  و به خاطر تفاضل گل در مکان‌های دوم و سوم جای دارند.

اخبار ورزشی  - تسینم