ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رونالدو: دوست دارم مقابل رونی بازی کنم


ستاره ملی پوش رئال مادرید اعلام کرده دوست دارد در یورو 2016 به مصاف انگلیس برود.

کاپ: ستاره ملی پوش رئال مادرید اعلام کرده دوست دارد در یورو 2016 به مصاف انگلیس برود.

کریستیانو رونالدو در گفتگو با میرر اعلام کرده دوست دارد در یورو 2016 مقابل انگلیس بازی کند. او گفته: یک مسابقه مقابل انگلیس می تواند بازی من بسیار احساسی باشد.

به خاطر وین رونی و به خاطر خیلی چیزهای دیگر. رو حالا یک لیدر است و این اصلا مرا متعجب نمی کند. من همیشه مطمئن بودم که او در انگلیس یک ستاره می شود و حتی حدس می زدم که کاپیتان شود.

این نقش برای او در دوران بعد از بکام و تری مناسب است. از نظر من شخصیت و غرور رونی منحصر به فرد است. او هنوز هم برای تیم ملی انگلیس بازیکن خیلی مهمی است.


ویدیو مرتبط :
من رونالدو و رئال را دوست دارم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونالدو: دوست دارم تا 40 سالگی بازی کنم


ستاره فوتبال جهان در مصاحبه با روزنامه اول مادرید بر علاقه به ماندن در رئال مادرید تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید در مصاحبه با آس اسپانیا تصریح کرد: خیلی دوست دارم تا سن 40 سالگی در دنیای فوتبال حرفه‌ای بمانم و بدرخشم. از این عادت که بین بازیکنان بزرگ رایج شده، متنفرم، اصلا دوست ندارم که در سن 34 یا 35 سالگی راهی یکی از کشورهای عربی یا فوتبال آمریکا بشوم، این اسمش ماندن در فوتبال حرفه‌ای نیست. باید بتوانم در سطح اول فوتبال اروپا بمانم و بدرخشم و راهش این است که حتی یک لحظه هم از ورزش و تغذیه حرفه‌ای فاصله نگیرم.

رونالدو ادامه داد: شایعه یا خبر، فرقی ندارد مهم این است که من اکنون در رئال مادرید هستم و از این که در این تیم حضور دارم خوشحالم. داشتن پیشنهاد از یک باشگاه دیگر برای بازیکن فعال در فوتبال حرفه‌ای کاملا طبیعی است. رفتن من به یک تیم دیگر، برای مادرید فاجعه نیست. نباید این موضوع را تا این حد بزرگ و عجیب و غریب جلوه دهید.

رونالدو درباره اظهار نظر روز گذشته خود در خصوص رافائل بنیتس گفت: نیازی به تکذیب نیست، بله این حرف را زده‌ام اما منظورم این نیست که با این مربی بزرگ مشکل دارم، من با سیستم دفاعی تیم، ارتباط خوبی برقرار نمی‌کنم، فقط همین.