ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رونالدو: دوست دارم با بنفیکا بازی کنیم


ستاره پرتغالی رئال مادرید از درخشش برابر ولفسبورگ تاکید کرد دوست دارد در مرحله نیمه نهایی با بنفیکا بازی کند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، کریستیانو رونالدو شبی رویایی را در سانتیاگو برنابئو رقم زد و به وعده خود نیز جامه عمل پوشاند. این بازیکن پرتغالی در دیدار برابر ولفسبورگ هر سه گل تیمش را به ثمر رساند و باعث شد تا رئال مادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

رونالدو بعد از بازی گفت: از همه نظر شب رویایی برای ما بود. همه بازیکنان مسئولیت و وظیفه خود را در زمین به خوبی انجام دادند و در نهایت هم رئال پیروزی بزرگی را بدست آورد.

او ادامه داد: همچنان که پیش از این هم گفتم، سه شنبه شب برای رئال رویایی خواهد بود.خوشبختانه به وعده خود عمل کردم و بسیار خوشحالم که هواداران بزرگ رئال خوشحال هستند. زدن سه گل در این دیدار بیانگر این نیست که این بهترین بازی من با پیراهن رئال بوده است. بازی بهتری را برای رئال به نمایش گذاشتم. همواره نهایت تلاش خود را به کار می گیرم تا عملکرد خوبی از خود نشان دهم و همه کسانی که به من نزدیک هستند، این موضوع را به خوبی می دانند. آمار و ارقام دروغ نمی گویند. از زدن سه گل بسیار خوشحال هستم اما خوشحالی من بیشتر از صعود تیم به نیمه نهایی است.

ستاره پرتغالی رئال مادرید درباره این سوال که دوست دارد در مرحله بعد با چه تیمی بازی کند نیز به صحبت پرداخت و گفت: اتلتیکو مادرید تیم بسیار خوبی در کارهای دفاعی است. بارسلونا هم که یکی از بهترین تیم های جهان است. بایرن هم که تیم بسیار آماده‌ای است. دوست دارم در مرحله بعد با بنفیکا بازی کنیم.

او درباره گلی که از روی ضربه آزاد به ثمر رساند هم اظهار کرد: با کیلور ناواس تمرین زیادی روی این ضربات انجام می دهیم. او به من گفت که باید آرام آرام به طرف توپ حرکت کنم و با آرامش کامل به آن ضربه بزنم تا توپ گل شود و این‌گونه هم شد.


ویدیو مرتبط :
من رونالدو و رئال را دوست دارم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونالدو: دوست دارم تا 40 سالگی بازی کنم


ستاره فوتبال جهان در مصاحبه با روزنامه اول مادرید بر علاقه به ماندن در رئال مادرید تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید در مصاحبه با آس اسپانیا تصریح کرد: خیلی دوست دارم تا سن 40 سالگی در دنیای فوتبال حرفه‌ای بمانم و بدرخشم. از این عادت که بین بازیکنان بزرگ رایج شده، متنفرم، اصلا دوست ندارم که در سن 34 یا 35 سالگی راهی یکی از کشورهای عربی یا فوتبال آمریکا بشوم، این اسمش ماندن در فوتبال حرفه‌ای نیست. باید بتوانم در سطح اول فوتبال اروپا بمانم و بدرخشم و راهش این است که حتی یک لحظه هم از ورزش و تغذیه حرفه‌ای فاصله نگیرم.

رونالدو ادامه داد: شایعه یا خبر، فرقی ندارد مهم این است که من اکنون در رئال مادرید هستم و از این که در این تیم حضور دارم خوشحالم. داشتن پیشنهاد از یک باشگاه دیگر برای بازیکن فعال در فوتبال حرفه‌ای کاملا طبیعی است. رفتن من به یک تیم دیگر، برای مادرید فاجعه نیست. نباید این موضوع را تا این حد بزرگ و عجیب و غریب جلوه دهید.

رونالدو درباره اظهار نظر روز گذشته خود در خصوص رافائل بنیتس گفت: نیازی به تکذیب نیست، بله این حرف را زده‌ام اما منظورم این نیست که با این مربی بزرگ مشکل دارم، من با سیستم دفاعی تیم، ارتباط خوبی برقرار نمی‌کنم، فقط همین.