ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رونالدو به مسی دلداری داد +عکس


ستاره پرتغالی رئال مادرید پس از شکست بارسلونا در فینال جام حذفی اسپانیا به همتای آرژانتینی خود در این تیم دلداری داد.

خبرگزاری تسنیم: ستاره پرتغالی رئال مادرید پس از شکست بارسلونا در فینال جام حذفی اسپانیا به همتای آرژانتینی خود در این تیم دلداری داد.



 تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته (چهارشنبه) با قبول شکست 2 بر یک برابر رئال مادرید در فینال جام حذفی اسپانیا، در 10 روز دومین جامی را هم که برای کسب آن شانس داشت، از دست داد و از این پس ناامیدانه به کار خود در 5 هفته باقیمانده به پایان لالیگا ادامه می‌دهد تا بلکه معجزه‌ای رخ دهد و این تیم با ناکامی هر 2 رقیب مادریدی‌اش، قهرمان شود.


شکست در فینال جام حذفی، بارسلونا را عملاً در آستانه تجربه یک فصل بدون جام، ناکامی که از سال 2008 آن را تجربه نکرده است، قرار داد و تلخی این ناکامی چیزی بود که در پایان بازی می‌شد در چهره تمامی بازیکنان تیم به خصوص لیونل مسی دید.

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید اما تلاش کرد حداقل کمی از تلخی این شکست را برای رقیب اصلی‌اش در بارسلونا، بکاهد. او که به دلیل مصدومیت فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد، در پایان بازی به داخل زمین رفت تا مسی را در آغوش بگیرد و به او دلداری بدهد که این صحنه مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

در زیر تصاویری از بازی شب گذشته و حضور رونالدو در ورزشگاه مستایا به عنوان تماشاگر را مشاهده می‌کنید:











ویدیو مرتبط :
دلداری کریس رونالدو به مسی بعد از قهرمانی کوپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بچگی های رونالدو و مسی/ عکس