ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رونالدو: به بازی برگشت می‌رسم


ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: تلاش می‌کنم هر چه سریعتر به تمرینات فشرده تیم ملحق شوم، به بازی برگشت می‌رسم.

خبرگزاری فارس: کریستیانو رونالدو ستاره کلیدی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در نشست خبری امروز خود که به درخواست رسانه‌های مادریدی و چراغ سبز موکل او برگزار شده بود، گفت: وضعیت جسمانی من خوب است، مشکلی برای بازگشت ندارم اما باید تابع دستورات پزشکان باشم، به هر حال آنها در تصمیم خود آینده نگر هم هستند و من برای درخشش در بازی بعدی عجله دارم و این از دید آنها منطقی و درست نیست. به تصمیم کادر پزشکی و فنی تیم احترام می گذارم و تابع دستور آنها هستم.

کریس ادامه داد: تصور من این است که به زودی به تمرینات باز خواهم گشت، شاید بازی با والنسیا را از دست بدهم اما برای بازی برگشت آماده خواهم بود.


ویدیو مرتبط :
تشویق رونالدو توسط هواداران منچستریونایتد در بازی برگشت رئال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كریستیانو رونالدو:تا حالا در یك بازی 4 گل نزده بودم



 

 

كریستیانو رونالدو:تا حالا در یك بازی 4 گل نزده بودم

 

کریستیانو رونالدو پس از درخشش مقابل راسینگ سانتاندر و به ثمر رساندن 4 گل نتوانست خوشحالی‌اش را پنهان کند.

تیم فوتبال رئال مادرید در هفته‌ی هشتم لالیگا میهمان راسینگ بود و با نتیجه‌ی 6 بر یک به پیروزی رسید. رونالدو در این دیدار 4 گل برای کهکشانی‌ها به ثمر رساند.

بهترین بازیکن جهان در سال 2008 در پایان این دیدار گفت: اولین بار بود که در دوران حرفه‌ای بازی‌گری‌ام 4 گل در یک مسابقه به ثمر می رساندم. از همه‌ی بازیکنان تشکر می کنم. آنها به خوبی من را در این دیدار تغذیه کردند و من فقط ضربه‌ی آخر را می زدم.

رونالدو که اکنون با 9 گل در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار داد، ادامه داد: باید آرامش خود را حفظ کنیم و در بقیه بازی ها هم با همین تمرکز به میدان برویم و امتیاز از دست ندهیم. اکنون در مسیر صحیح قرار گرفته‌ایم و می توانیم با ادامه‌ی این روند به مقام قهرمانی برسیم.

ستاره ی پرتغالی رئال مادرید در پایان با ابراز خوشحالی از صدرنشینی در لالیگا اظهار کرد: از این که در مکان اول جدول هستیم بسیار خوشحالم. نباید مغرور شویم تا بتوانیم به هدف اصلی خودمان که قهرمانی است دست پیدا کنیم. من تلاش می کنم هر روز بیشتر تمرین کنم. بازی در رئال مادرید در بسیاری از زمینه‌ها برایم سودمند بوده است.