ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رونالدو: بنزما بهترین مهاجم لیگاست


مهاجم پرتغالی رئال‌مادرید با تمجید از بنزما، او را بهترین مهاجم لیگا توصیف کرد.

خبرگزاری ایسنا: کریستیانو رونالدو که به تازگی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته است، در هفته‌ هفتم لیگا توانست هت‌تریک کند. این بیست‌ودومین هت‌تریک رونالدو در لیگا بود که باعث شد این بازیکن در کنار دی‌استفانو و زارا در تعداد هت‌تریک برابر شود.

کریستیانو رونالدو پس از دیدار برابر آتلتیک بیلبائو گفت: رئال در حال بهتر شدن است. همان طور که مربی ما در نشست خبری گفت، از ابتدای فصل روند رو به رشدی داشتیم و بازی به بازی بهتر شدیم. هنوز هم جا برای پیشرفت این تیم هست. برابر بیلبائو بازی بی‌نقص و کاملی را به نمایش گذاشتیم و از این بابت خیلی خوشحالیم. پنج گل به ثمر رساندیم و دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم تا هواداران ما شب خوبی را پشت سر بگذارند.

رونالدو با تمجید از کریم بنزما، این مهاجم فرانسوی را بهترین مهاجم لیگ اسپانیا توصیف کرد و گفت: خوشحالم توانست دو گل در این دیدار به ثمر رساند. او بهترین مهاجم لیگ اسپانیاست. بنزما مهاجم حرفه‌ای است و انتقادهایی که از او می‌شود روی کارش تاثیری ندارد. هیچ‌کس شکی به توانایی‌های بنزما ندارد و همه می‌دانیم که او چه مهاجم بزرگ و کاملی است.

ستاره پرتغالی رئال مادرید در پایان گفت: همکاری بازیکنان رئال مادرید باعث به وجود آمدن این نتیجه‌ شد و آنها در حال عادت کردن به شرایط بازی هم هستند و قطعا در ادامه فصل بهتر خواهند شد.


ویدیو مرتبط :
کریم بنزما در مقابل توماس مولر:نبرد مهاجم ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علاقه مهاجم پرسپولیس به مدل موی کریس رونالدو ؛ عکس




 اخبارورزشی - علاقه مهاجم پرسپولیس به مدل موی کریس رونالدو ؛ عکس

محمد عباس زاده با انتشار تصویر زیر در صفحه اجتماعی اش و پوشیدن پیراهن رونالدو و مقایسه مدل مویش، علاقه خود را به بهترین بازیکن فوتبال جهان نشان داده است.

اخبار,اخبارورزشی,مدل موی کریس رونالدو

 اخبار ورزشی - جام نیوز