ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رونالدو برترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان شد


مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید با دو گلی که در بازی برگشت مقابل بایرن مونیخ به ثمر رساند، برترین گلزن تاریخ رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا شد.

خبرگزاری مهر: مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید با دو گلی که در بازی برگشت مقابل بایرن مونیخ به ثمر رساند، برترین گلزن تاریخ رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا شد.

 تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته با نتیجه 4 بر صفر با دو گل سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو مقابل بایرن مونیخ به برتری رسید.

رونالدو تا پیش از این بازی با 14 گل، به همراه "خوزه آلتافینی" و "لیونل مسی" در صدر برترین گلزنان تاریخ رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا طی یک فصل قرار داشت.

برترین گلزن مجموع تاریخ رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا کسی نیست رائول گونزالس با 71 گل. لیونل مسی با 67 گل و رونالدو با 66 گل در جایگاه های بعدی قرار دارند.

لیونل مسی در فصل 12-2011 موفق شد 14 گل به ثمر برساند.


ویدیو مرتبط :
10 گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونالدو سومین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان



رونالدو سومین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان

رونالدو سومین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان

 رونالدو با دو گلی که در بازی با یوونتوس زد تعداد گلهایش در این فصل لیگ قهرمانان را به عدد هفت رساند.

به گزارش خبرآنلاین؛کریستیانو رونالدو ، دومین بازیکن تاریخ چمپیونزلیگ است که پس از فیلیپو اینزاگی در سه بازی هفت گل زده است. او دو گل در بازی دیشب زد تا تبدیل به سومین گلزن برتر تاریخ چمپیونزلیگ با 57 گل شود .

کریستیانو مقابل گالاتاسرای هت تریک کرد ، به کپنهاگ دو گل زد و دو بار هم دروازه یووه را باز کرد. این در حالی است که فقط اینزاگی در فصل 03-2002 به رکوردی مشابه دست یافته بود . ستاره پرتغالی در صد و یکمین بازی چمپیونزلیگ به این رکورد رسید و توانست از نیستلروی پیشی بگیرد./خبر گزاری آنلاین