ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رونالدو باز هم رکورد شکست



اخبار ,اخبار ورزشی ,کریستیانو رونالدو

 

اخبار ورزشی - رونالدو باز هم رکورد شکست

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید سه شنبه شب با گلزنی در بازی این تیم مقابل کپنهاگن دانمارک در لیگ قهرمانان اروپا رکورد دیگری به نام خود ثبت کرد.

به گزارش مارکا، رئال مادرید در برابر کپنهاگن دانمارک 2 بر صفر به پیروزی رسید و رونالدو با گلی که در این بازی به ثمر رساند، با 9 گل در صدر جدول گلزنان مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ایستاد.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید پس از این بازی با تمجید از رونالدو او را یک مهاجم تمام عیار توصیف کرد.

وی گفت: فکر نمی کنم فیلیپو اینزاگی از اینکه رکوردش شکسته شد، زیاد خوشحال باشد. اما رونالدو یک مهاجم تمام عیار است.

آنچلوتی در مورد مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم ابراز امیدواری کرد برابر منچسترسیتی قرار نگیرد.

منچسترسیتی با مربیگری مانوئل پیگرینی در گروه D این رقابت ها با وجود باخت 3 بر 2 مقابل بایرن مونیخ، به عنوان تیم دوم صعود کرد.

سرمربی رئال مادرید افزود: به نظرم منچسترسیتی از میان تیم های دوم گروه ها خطرناک ترین تیمی است که به دور بعد صعود کرده است.

وی در ادامه از عملکرد لوکا مودریچ زننده گل نخست برابر کپنهاگن هم تعریف کرد و اظهار داشت: تیم به آنچه من دنبالش هستم نزدیک شده است. عملکرد ما در دفاع بسیار خوب است و در پنج بازی قبلی فقط یک گل خورده ایم. مودریچ عالی بازی کرد و در کنار ژابی آلونسو موجب توازن تیم در دفاع و حمله توازن شده اند.

اخبار ورزشی - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
کامیون رکورد سرعت را شکست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریس رونالدو رکورد 71 ساله را شکست



اخبار,کریستیانو رونالدو

اخبار وزشی - کریس رونالدو رکورد 71 ساله را شکست

کریستیانو رونالدو با دو گلی که امروز در مقابل لوانته به ثمر رساند تعداد گل های خود را در 8 هفته ابتدایی لالیگا به 15 رساند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید ساعتی پیش با نتیجه پرگل 5-0 بر میزبان خود لوانته غلبه کرد و روند بردهای پیاپی خود را ادامه داد. کریس رونالدو همچون هفته های اخیر باز هم برای رئال گلزنی کرد. او امروز دو گل زد تا رکورد گلزنی جدیدی از خود به جای بگذارد. این بهترین آمار گلزنی یک مهاجم در لالیگا در 71 سال گذشته است.کریستیانو در 8 هفته ابتدایی، موفق به زدن 15 گل شده است.

همچنین او با به ثمر رساندن ضربه پنالتی خود در این بازی، به بهترین پنالتی زن لالیگا بدل شد. او 40 پنالتی از مجموع 43 پنالتی ای که بدست آورده را به گل تبدیل کرده است. به عبارتی، 93 درصد پنالتی های رونالدو به گل تبدیل شده است.آمار موفقیت پنالتی های مسی 89 درصد است. رونالدو پس از هوگو سانچز، رونالد کومان و پنف، بیشترین تعداد پنالتی را در لالیگا زده است. هدف رونالدو در این فصل، پشت سر گذاشتن رکورد 50 گل زده مسی در فصل 2011-2012 است. مسی در آن فصل تا پایان هفته 8، موفق به زدن 10 گل شده بود.

 

---------------------------

 

نیوکسل با غلبه بر لستر سیتی مزه برد را چشید

 

به گزارش خبرگزاری فارس ،در ادامه هفته هشتم لیگ برتر انگلیس و از ساعت 18 و 30 دقیقه نیوکسل و لستر سیتی در مقابل دیدگان 51886 نفر هوادار ورزشگاه سن جیمز پارک شهر نیوکسل به مصاف هم رفتند.

این دیدار پر برخورد با 3 کارت زرد داور همراه شد.

تک گل بازی توسط اوبرتان در دقیقه 71 برای نیوکسل به ثمر رسید تا بازی با نتیجه یک بر صفر به سود این تیم خاتمه یابد.

با این پیروزی نیوکسل با 7 امتیاز در مکان هیجدهم جدول قرار دارد.

اخبار ورزشی - ورزش3،فارس