ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رونالدو: از ویژگی‌های قطر شگفت‌زده شدم


ستاره سابق فوتبال برزیل در گفت‌وگویی در ارتباط با قطر گفت که این کشور ویژگی‌هایی شگفت آور دارد؛ او همچنین در قسمت دیگری از مصاحبه‌اش گفت که از تصمیم کاسیاس تاریخ‌ساز شگفت‌زده شد.

خبرگزاری فارس: رونالدو ستاره برزیلی سابق فوتبال و یکی از مدیران اجرایی جام جهانی 2014 که در کشورش برگزار شد در گفت‌وگویی با شبکه بی‌این‌اسپورت بر محق بودن قطر برای میزبانی جام جهانی 2022 تاکید کرد.

او همچنین گفت که قطر ورزشگاه‌ها و امکانات خوبی دارد به گونه‌ای که حتی کشور‌های اروپایی هم به آن نمی‌‌رسند.

مهاجم سابق رئال‌مادرید که از یک هفته پیش در دوحه حضور دارد تصریح کرد: از این‌ همه توجه به ورزش در قطر متعجب شده‌ام. مردم این کشور واقعا عاشق ورزش و بالاخص فوتبال هستند.

این مهاجم که در 350 بازی باشگاهی 250 گل به ثمر رساند در ارتباط با ویژگی‌های بی‌مثال قطر اظهار داشت: ما با یک کشور معمولی روبرو نیستیم. قطر یک قدرت نوظهور در عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی است که می‌خواهد حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد. در این کشور کوچک می‌توان ویژگی‌هایی دید که در قدرت‌های سنتی وجود ندارد. حتی وسعت کم هم ‌می‌تواند در جایگاه خودش نوعی ویژگی خوب قلمداد شود، چنان‌‌که مثلا تیم‌ها می‌توانند بدون خستگی و تنها با نیم ساعت با اتوبوس از شهری به شهر دیگر رفت.

رونالدو که هم‌اکنون 38 ساله است در انتها در ارتباط با جدا شدن هم‌بازی سابقش کاسیاس از رئال‌مادرید گفت: واقعا متعجب شدم زیرا گمان هم نمی‌کردم که او بخواهد جایی غیر از مادرید به بازی‌اش خاتمه دهد. او برای رئال‌مادرید تاریخ ساخت.


ویدیو مرتبط :
هنرنمایی شگفت انگیز یک پسر ایرانی در مسابقه استعدادیابی امریکا داوران را شگفت زده کرد !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه قذافی خطاب به برلوسکنی: عزیزم سیلویو از تصمیمت شگفت زده شدم!



 

 

نامه قذافی خطاب به برلوسکنی: عزیزم سیلویو از تصمیمت شگفت زده شدم!

 

منابع آگاه فرانسوی تاکید دارند معمر قذافی در ماه آگوست گذشته که شرایط خود را در خطر می دید از برلوسکنی دوست دیرینه اش تقاضا می کند که بمباران لیبی متوقف شود، مسئله ای که با پاسخی از سوی نخست وزیر ایتالیا مواجه نمی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر ، مجله "پاریس مچ" (Paris match) اخیرا در گزارشی نوشت: معمر قذافی در روز پنجم آگوست گذشته (14 مردادماه) از "سیلویو برلوسکنی" نخست وزیر ایتالیا در نامه ای که وی دوست خود خوانده بود، تقاضا کرده که بمباران لیبی متوقف شود.

قذافی در این نامه با این عبارات برلوسکنی را مورد خطاب قرار می دهد: "عزیزم سیلویو از موضع دوستی که با وی توافقنامه همکاری در جهت مصلحت مردم دو کشور امضا کرده ام، شگفت زده شدم. من حداقل از شما انتظار داشتم به آنچه می گذرد توجه داشته باشی و قبل از اعلام موافقتت با این جنگ برای میانجیگری تلاش می کردی.

قذافی که یک ماه پس از این نامه در زادگاهش شهر سرت کشته شد در ادامه تاکید می کند: من، شما در مسئله ای که خوب می دانم مسئولیتی در آن نداری را ملامت نمی کنم، این اقدام شما (حمایت از جنگ علیه لیبی) برای دولت و مردم ایتالیا افتخاری محسوب نمی شود.

قذافی خطاب به برلوسکنی تاکید می کند: این بمباران را که مردم و کودکان لیبی را به کام مرگ می کشد، متوقف کن. با دوستان و همپیمانانت درباره توقف این حمله علیه کشورم گفتگو کن. امیدوارم خدا به راه عدالت رهنمونت سازد.

خاطر نشان می شود این نامه در اوایل ماه آگوست گذشته تحویل برلوسکنی شده بود. این در حالی است که ایتالیا و رژیم قذافی در سال 2008 توافقنامه دوستی و همکاری اقتصادی امضا کرده بودند.../تحلیل:انتخاب