ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رونالدو، محبوب‌ترین ورزشکار جهان؛ محبوب‌تر از مسی و بکام



رونالدو، محبوب‌ترین ورزشکار جهان؛ محبوب‌تر از مسی و بکام

کریستیانو رونالدو محبوب‌ترین ورزشکار جهان شناخته شد.

ستاره پرتغالی رئال‌مادرید نخستین ورزشکاری است که در دنیای مجازی توانسته بیش از 50 میلیون هوادار داشته باشد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

هر چند این اظهارنظر غیررسمی است ولی CR7 در وب‌سایت اجتماعی فیس بوک نخستین ورزشکاری شناخته شد که از مرز 50 میلیون هوادار گذشته است. چنانچه تمام افرادی که گزینه "like" را در صفحه هواداری گرانقیمت‌ترین فوتبالیست‌ جهان انتخاب کردند، کشوری را بنیان‌گذاری کنند، می‌توانند بیست‌وپنجمین سرزمین پرجمعیت جهان باشند!

رونالدو با تشکر از هوادارانش در فیس بوک گفت: "رسیدن به 50 میلیون باورنکردنی است. دوست دارم از تمام آنها که از من در این سال‌ها پشتیبانی کرده‌اند، تشکر کنم."

او دست کم در فضای مجازی توانسته است لیونل مسی را در دوئلی رودررو از پیش رو بردارد. مقایسه بهترین فوتبالیست‌های جهان یکی از خاص‌ترین دوئل‌های ورزشی است. درست همانند مقایسه روجر فدرر و رافائل نادال در تنیس.

در دوئل مسی – رونالدو بحث بر سر گل، جام و افتخارهای فردی و تیمی است. آخرین بار ستاره بارسا توانسته بود، رونالدو را درانتخاب بهترین بازیکن فوتبال دنیا و بهترین گلزن اسپانیا جا بگذارد ولی این بار این ورزشکار 27 ساله پرتغالی بود که توانست رقیب آرژانتینی خود را که 38/5 میلیون "like" را در صفحه‌اش داشت، جا بگذارد. دیوید بکام با 21/5 میلیون هوادار مجازی در رده سوم محبوب‌ترین ورزشکاران دنیا ایستاده است./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
پیرمرد ورزشکار 67ساله نودشه ای محبوب جوانان مریوانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریس رونالدو، محبوب‌ترین ورزشکار جهان


ستاره پرتغالی رئال‌مادرید نخستین ورزشکاری است که در دنیای مجازی توانسته بیش از 50 میلیون هوادار داشته باشد. ایسنا: کریستیانو رونالدو محبوب‌ترین ورزشکار جهان شناخته شد.


ستاره پرتغالی رئال‌مادرید نخستین ورزشکاری است که در دنیای مجازی توانسته بیش از 50 میلیون هوادار داشته باشد.

رونالدو با تشکر از هوادارانش گفت:«رسیدن به 50 میلیون باورنکردنی است. دوست دارم از تمام آنها که از من در این سال‌ها پشتیبانی کرده‌اند، تشکر کنم.»

کریس رونالدو، محبوب‌ترین ورزشکار جهان

او دست‌کم در فضای مجازی توانسته است لیونل مسی را در دوئلی رودررو از پیش رو بردارد. مقایسه بهترین فوتبالیست‌های جهان یکی از خاص‌ترین دوئل‌های ورزشی است. درست همانند مقایسه روجر فدرر و رافائل نادال در تنیس.

در دوئل مسی – رونالدو بحث بر سر گل، جام و افتخارهای فردی و تیمی است. آخرین بار ستاره بارسا توانسته بود، رونالدو را درانتخاب بهترین بازیکن فوتبال دنیا و بهترین گلزن اسپانیا جا بگذارد ولی این بار این ورزشکار 27 ساله پرتغالی بود که توانست رقیب آرژانتینی خود را که 38/5 میلیون «like» را در صفحه‌اش داشت، جا بگذارد. دیوید بکام با 21/5 میلیون هوادار مجازی در رده سوم محبوب‌ترین ورزشکاران دنیا ایستاده است.