ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رونالدو، بهترین گلزن بازی های خارج از خانه


کریس رونالدو دیشب با زدن تک گل رئال مقابل بازل، 71 گله شد و با رکورد گلزنی رائول در لیگ قهرمانان برابری کرد اما هنوز با رکورد مسی سه گل فاصله دارد.

ورزش سه: کریس رونالدو دیشب با زدن تک گل رئال مقابل بازل، 71 گله شد و با رکورد گلزنی رائول در لیگ قهرمانان برابری کرد اما هنوز با رکورد مسی سه گل فاصله دارد.

کریستیانو رونالدو هرچند نتوانست در این بازی بیشتر از یک گل بزند، اما با این گل، تعداد گل های او در بازی های خارج از خانه لیگ قهرمانان به عدد 37 رسید. بدین ترتیب او در حال حاضر بهترین گلزن لیگ قهرمانان در بازی های خارج از خانه است. پس از او مسی با 34 گل و فان نیستلروی با 24 گل قرار دارند.


ویدیو مرتبط :
رونالدو برترین گلزن تاریخ رئال مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریستیانو به رکورد رائول رسید/رونالدو،آقای گل تاریخ لیگ قهرمانان در خارج از خانه



اخبار,اخبارورزشی , کریستیانو رونالدو

 

 اخبار ورزشی  - کریستیانو به رکورد رائول رسید/رونالدو،آقای گل تاریخ لیگ قهرمانان در خارج از خانه

  رونالدو تک گل رئالی ها در بازی با بازل را به ثمر رساند.

به گزارش  خبرآنلاین و به نقل از "آس"کریستیانو رونالدو موفق شد تک گل تیم رئال در بازی چهارشنبه شب مقابل بازل را به ثمر برساند.با زدن این گل رونالدو به رکورد رائول گونزالس رسید و بعد از لیونل مسی در رده دوم اروپا قرار گرفت.

البته رونالدو در بازی های خارج از خانه آقای گل تاریخ لیگ قهرمانان است.او در بازی های خارج از خانه 37 گل زده است و مسی رقیب جدی او در بازی های خارج از خانه 34 گل به ثمر رسانده است.رونالدو برای رسیدن به رکورد لیونل مسی باید سه گل دیگر در لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا بزند.

   اخبار ورزشی  - خبرآنلاین