ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رومنیگه: با رفتن گواردیولا اتفاقی نمی افتد


مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ در اظهار نظری غیر منتظره گفت که با رفتن گواردیولا اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد.

خبرگزاری فارس: کارل هاینس رومنیگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ در نشستی خبری ضمن تقدیر و سپاس گذاری از فعالیت‌ها و خدمات گواردیولا (سرمربی بایرن‌مونیخ)، تاکید کرد که ماندن او سبب رضایت بیشتر مجموعه می‌شود اما با رفتنش هم اتفاق خاصی رخ نخواهد داد!

سرمربی‌ اسپانیایی سابق بارسلونا که دو فصل پیش به مونیخ رفت و یک فصل هم تا پایان قراردادش دارد، تا کنون عملکرد قابل قبولی داشته‌ است.
رومنیگه در قسمت دیگری از اظهاراتش افزود که مدیریت باشگاه با مدیریت فنی که گواردیولا است، هم‌فکری می‌کنند تا این که بازیکنی به خدمت گرفته شود یا نه! مثلا من الان توصیه می‌کنم که توماس مولر را از دست ندهیم بسیار بهتر است.


ویدیو مرتبط :
وقتی گواردیولا وسط بازی تیمش یاد بسکتبال می افتد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با خروج نیروهای انگلیسی اتفاقی نمی افتد



 

با خروج نیروهای انگلیسی اتفاقی نمی افتد

 

حسین ابراهیمی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت و گو با خبرنگار شفاف با اشاره به تجمع دانشجویان و مردم در مقابل سفارت انگلیس گفت: آنچه اتفاق افتاد نتیجه عملکرد انگلیس است و مردم و دانشجویان به دلیل عملکرد زشت انگلیسی ها بود.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی تلاش کرد احساسات و عواطف را کنترل کنداما خود عوامل سفارت همکاری درستی نکرده بودند حتی برخی قرائن وجود دارد که آنها حتی درب سفارت را هم نبسته بودند و باز بوده است.

این نماینده مجلس با اشاره به اقدامات انگلیس بر علیه ایران تصریح کرد: آنها در فتنه های مختلف علیه جمهوری اسلامی مشارکت داشتند لذا مردم و دانشجویان از وضع آنها و بویژه خدمتی هایی که انگلیس همیشه  در رابطه با عملکرد آمریکایی ها داشتند ناراحت بودند.هرجا که آمریکایی ها برعلیه جمهوری اسلامی ایران اقدامی داشتند انگلیسی ها پیشاپیش عمل می کردند مثل تحریم ها که به محض اینکه آمریکایی ها استارت بزنند انگلیسی ها عمل می کنند .

ابراهیمی افزود: تا صحبت از تحریم بانک مرکزی به میان آمد قبل از اینکه آمریکایی ها ودیگران اقدام کنند انگلیس تحریم را انجام داد.مجموع عملکرد انگلیسی ها چه قبل و چه بعد از انقلاب قابل قبول نیست و اخیرا نیز در تهران درختان باغ قلهک را خشک کردند سپس قطع کردند و سوزاندن .

وی یاد آور شد: مجموع عملکرد انگلیسی ها نشان دهنده این است که آنها نوعی عناد و دشمنی با جمهوری اسلامی داشتند و این بر مردم پوشیده نبود.لذا احساسات مردم تحریک شد و جوانان اقدام کردند و این با نظر مسئولین نظام هماهنگ نبود و در همین راستا نیروی انتظامی مانع شد،و با احترام نیروها را از سفارت خارج کردند و حفاظت نیروهای انگلیسی را بر عهده گرفتند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: جالب است که در گذشته اراذل ،منافقین و سلطنت طلبان در لندن ریختند سفارت ما را خراب و افرادمان را کشتند اما اینجا این همه تندی نشد و بدون اینکه خسارتی وارد شود جوانان را بیرون آورند و قضیه تمام شده اما هنوز اینها از درب سفارت بیرون نرفتند بر علیه ما در شورای امنیت بیانیه طرح و صادر کردند .این امر دلیل بر این است که عناد و دشمنی انگلیس پایان نا پذیر است.

ابراهیمی با بیان اینکه اگر گفته باشند که ما همه نیروهایمان را از ایران خارج می کنیم ببرند اتفاقی نمیفتاد،گفت: ما قبلا در کمیسیون امنیت ملی به دنبال قطع روابط بودیم و در کمیسیون قطع رابطه تصویب و طی نامه ای به هیات رییسه ارسال کردیم.

وی با بیان اینکه عملکرد انگلیسی ها در نهایت طوری خواهد بود که قطع رابطه کامل خود به خود اتفاق خواهد افتادتصریح کرد: آنها نوعی خباثت نسبت به ایران دارند و به هر طریق بر علیه ایران اسلامی اقدام می کند و اقدام اخیراشان را هم بر خواسته از همان کینه ها و عداوت ها می دانیم.../شفاف