ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

روماریو: نیمار رکوردم را می‌شکند


مهاجم پیشین سلسائو با تمجید از مهاجم ۲۲ ساله برزیل عنوان کرد روماریو دست‌نیافتنی است.

خبرگزاری تسنیم: روماریو که با سلسائو در جام جهانی 1994 به قهرمانی رسید با تمجید از کاپیتان 22 ساله تیم ملی فوتبال برزیل به مجله «Revista Trip» گفت: نیمار تمامی آن چیزی که برای بهتر شدن از مسی نیاز است را دارد. مسی به طور حتم بخشی از تاریخ فوتبال است ولی نیمار می‌تواند حتی تأثیر به مراتب بیشتری از او بر فوتبال جهان بگذارد. شاید مسی دیگر شانس حضور و قهرمانی در جام جهانی را نداشته باشد ولی نیمار فرصت درخشش در سه یا چهار دوره دیگر از این مسابقات را دارد.

نیمار یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی برزیل در رسیدن به جمع چهار تیم برتر جام جهانی  2014 بود هرچند به دلیل مصدومیت از ناحیه ستون فقرات در مرحله یک‌چهارم نهایی شانس بازی مقابل آلمان و متعاقب آن دیدار رده‌بندی برابر هلند را از دست داد. در مقابل مسی در جام بیستم درخشش خوبی داشت و با آرژانتین نایب قهرمان جهان شد و عنوان بهترین بازیکن این تورنمنت را به خود اختصاص داد.

روماریو که در دوران حرفه‌ای خود 55 گل‌زده برای برزیل به ثمر رساند با اشاره به 42 گل‌زده نیمار به شوخی گفت: به لحاظ گل‌زده نیمار از من هم فراتر خواهد رفت ولی روماریو دست‌نیافتنی است. نیمار تنها به تعداد گل بیشتری خواهد رسید. شاید نیمار تعداد گل‌هایش را به 1000 برساند ولی هیچگاه کسی مانند روماریو نخواهد شد!


ویدیو مرتبط :
رکوردم تو Flappy Bird

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نیمار رکورد دایی را می‌شکند


مجله فرانس فوتبال فرانسه با تمجید از نیمار عنوان کرد این بازیکن رکورد گلزنی دایی در رده ملی را می‌شکند.

خبرگزاری ایسنا: مجله فرانس فوتبال فرانسه با تمجید از نیمار عنوان کرد این بازیکن رکورد گلزنی دایی در رده ملی را می‌شکند.

برزیل در حالی موفق شد با 4 گل ترکیه را شکست دهد که نیمار دو گل تیمش را در این دیدار به ثمر رساند و توانست رکورد گل های ملی خود را به عدد 42 برساند. این بازیکن 22 ساله در 59 بازی 42 گل برای سلسائو به ثمر رسانده است و اگر بتواند 35 گل دیگر به ثمر برساند می تواند رکورد پله را در تیم ملی برزیل بشکند.

مجله فرانس فوتبال فرانسه با تمجید از این بازیکن نوشت: نیمار در 22 ساگی توانسته 42 گل برای تیم ملی کشورش برساند که آماری بسیار جالب توجه محسوب می‌شود. اگر این بازیکن بتواند همین روند را ادامه دهد می تواند در آینده‌ای نه چندان دور رکورد گلزنی در تیم ملی کشورش را به نام خود ثبت کند.

او همین حالا توانسته از رونالدو و مسی در رده ملی پیشی بگیرد چرا که هر دوی این بازیکنان تا 22 سالگی نتوانسته بودند مانند نیمار در تیم ملی برزیل گلزنی کنند ولی این تنها هدفی نیست که در پیش روی نیمار قرار گرفته است. او می تواند به زودی رکورد گلزنی علی دایی را در رده ملی به نام خود ثبت کند.

دایی در 149 بازی ملی برای ایران موفق شده است 109 گل به ثمر برساند و مدت هاست که برترین گلزن ملی فوتبال جهان است. با این روندی که نیمار در پیش گرفته است احتمالا او رکورد دایی را خواهد شکست و به برترین گلزن ملی فوتبال جهان تبدیل خواهد شد.