ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

روشن: کرار مریض است


پیشکسوت استقلال گفت: قلعه‌نویی به دنبال نتیجه است و به همین دلیل هم تصمیم کرار جاسم شده و به بازیکن‌سالاری روی آورده است.

خبرگزاری فارس: حسن روشن در خصوص رفتار‌های جاسم کرار و عدم برخورد مسئولان باشگاه استقلال اظهار داشت: متاسفانه در باشگاه استقلال در هر بخشی قدرت دست یک نفر خاص است. البته هم‌اکنون قدرت فنی قلعه‌نویی نسبت به زمانی که فتح‌الله‌زاده در باشگاه بود کمتر شده است. کرار بازیکن خوبی است اما به همان اندازه هم اخلاقش بد است.

وی ادامه داد: اخلاق کرار به گونه‌ای است که تیم ملی عراق از او استفاده نکرد زیرا امکان داشت در مسابقات ملی او از زمین اخراج شود و آنها سابقه او را می‌دانستند. داوران ما نسبت به کرار نرمش زیادی نشان دادند. باشگاه استقلال باید به جای حمایت از او با کرار برخورد می‌کرد و محرومش می‌کرد.

پیشکسوت سابق استقلال یادآور شد: وقتی در باشگاه کمیته انضباطی معلوم نیست و تمامی تصمیمات قائم به شخص است اینگونه مسائل هم پیش می‌آید. در زمان رایکوف حتی اگر بازیکن اخطار هم می‌گرفت او را جریمه می‌کرد. باشگاه استقلال باید کرار را جریمه می‌کرد نه اینکه به فدراسیون فشار بیاورد تا او را محروم کند اما چون استقلالی‌ها به او نیاز دارند تا نتیجه بگیرند این کار را نکردند و به بازیکن‌سالاری رو آوردند.

روشن تصریح کرد: قلعه‌نویی هم تسلیم این موضوع شده است. او دیگر به نتیجه نیاز دارد مثل زمانی نیست که با مجتبی جباری، سید‌مهدی رحمتی و بازیکنان دیگر برخورد کند. او بیش از هر چیزی به نتیجه احتیاج دارد و با این بازیکن هم مماشات می‌کند.

وی افزود: البته بازیکنان خوش‌اخلاق عراقی هم مانند عماد‌رضا بوده‌اند که به ایران آمده‌اند اما کرار جاسم مریض است و از لحاظ ژنتیکی مشکل دارد. قطعا اگر استقلال هم در کورس قهرمانی نبود با کرار جاسم برخورد می کرد اما هم‌اکنون چنین ریسکی را نمی‌کند چون می‌خواهد نتیجه بگیرد.


ویدیو مرتبط :
به سلامتی سه کس :مریض٬بانی مریض٬آمبولانس دربست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی حسن روشن کرار را تهدید می کند / منتظرم دهانش را باز کند!



اخبار,اخبار ورزشی,حسین روشن

پیشکسوت استقلالی ها می گوید منتظر است تا جاسم کرار علیه او مصاحبه کند!

به گزارش خبرآنلاین؛حسین روشن،پیشکسوت استقلالی ها مدت زیادی است که علیه این تیم مصاحبه می کند.او اخیرا روی کرار زوم کرده و انتقادات تندی را علیه این بازیکن انجام داده است.

این در حالی است که به نوشته روزنامه گل بازیکن عراقی استقلالی ها می خواسته جواب روشن را بدهد که به نظر بی خیال انجام مصاحبه شده است.جالب اینجاست که پیشکسوت آبی ها در گفت و گو با این روزنامه کرار را تهدید کرده و گفته است:«منتظر هستم تا دهانش را باز کند!»

احتمالا  روشن با بیان این حرف،قصد دارد تا اگر کرار علیه او مصاحبه کرد انتقادهای دیگری را از بازیکن عراقی استقلالی ها مطرح کند.

   اخبار  ورزشی  - خبر  انلاین