ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

روشن: قلیان کشیدن خداداد ایراد ندارد


حسن روشن پیشکسوت فوتبال ایران که همیشه صریح راجع به مسائل صحبت می کند در مورد مساله قلیان کشی و صحبت های خداداد در این باره گفت و گویی انجام داد.

ورزش سه: حسن روشن پیشکسوت فوتبال ایران که همیشه صریح راجع به مسائل صحبت می کند در مورد مساله قلیان کشی و صحبت های خداداد در این باره گفت و گویی انجام داد. روشن در مورد اینکه در زمان بازیگری اش بازیکنان قلیان می کشیدند یا خیر گفت: زمان ما فقط پدربزرگ هایمان قلیان می کشیدند و به این وسعت نبود، در ضمن اگر در جایی کسی قلیان می کشید، ما درآنجا حضور نداشتیم و فقط پیرمردها آن هم هر از گاهی قلیان می کشیدند ولی الان این مساله زیاد شده آدم که جنبه پول نداشته باشد همین می شود.

او در مورد صحبت های خداداد در این باره نظرش را اینگونه بیان کرد: الان ممکن است خیلی ها قلیان بکشند، یکی از آنها هم خداداد عزیزی است که به صراحت این مساله را بیان کرد. او آنقدر انسانیت دارد که این مساله را قایم نمی کند ولی خیلی ها هستند که قلیان می کشند اما این موضوع را پناه می کنند. در ضمن خداداد فوتبالش را کنار گذاشته و می تواند قلیان بکشد ولی برای کسی که الان به صورت حرفه ای بازی میکند ضرر دارد و عمر ورزشی بازیکن را کم می کند. این کاری که خیلی در 20 سالگی انجام می دهند در 40ـ 35 سالگی هم می شود انجام داد اما آن وقت نمی توان فوتبال بازی کرد. مساله قلیان کشیدن تبدیل به یک فرهنگ شده است ولی من خودم به شخصه قلیان نمی کشم و بهتر است بگویم نمی توانم بکشم و وقتی دوستانم به من تعارف می کنندو از این کار امتناع می کنم فکر می کنند با آنها تعارف دارم در صورتی که من از قلیان کشیدن بدم می آید.

روشن در پایان افزود: خیلی ها دوست دارند تاریخ قهرمانی شان یک سال باشد و برخی نیز دوست دارند 15 سال باشد. شما جواد نکونام را در نظر بگیرد. او خیلی خوب و حرفه ای بازی می کند چون سالم زندگی کرده است و با این فوتبال ملی اش تمام شده اما در سطح باشگاهی آماده است. در آخر باید بگویم باید از خدا طلب کنیم اگر قرار است چیزی به ما بدهد اول جنبه اش را بدهد، حتی سختی را.


ویدیو مرتبط :
سخنان گرانبهای خداداد عزیزی درباره قلیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این هم جدیدترین مدل قلیان کشیدن با دوچرخه


جدیدترین مدل قلیان کشیدن