ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

روشن در دفتر افشارزاده حضور پیدا کرد / توافق اولیه انجام شد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,روشن

حسن روشن برای در دست گرفتن پست ریاست آکادمی باشگاه استقلال در دفتر بهرام افشارزاده حضور پیدا کرد.

به گزارش کاپ، بحث آکادمی باشگاه استقلال مدت هاست که به یکی از مجهولات این باشگاه تبدیل شده است اما گویا این مساله مراحل نهایی خود را طی می کند و به زودی رئیس آن مشخص می شود.

در همین رابطه حسن روشن اصلی ترین گزینه پست ریاست آکادمی باشگاه استقلال دقایقی پیش در دفتر بهرام افشارزاده، سرپرست باشگاه حضور پیدا کرد و برای ریاست آکادمی با او وارد مذاکره شد. باید دید ماحصل این جلسه به چه نتیجه ای ختم خواهد شد. اخبار رسیده حکایت از آن دارد که طرفین به توافقات ضمنی رسیده اند و بحث درباره جزئیات باقی مانده است.

 


ویدیو مرتبط :
حضور افشارزاده وبازیکنان استقلال در مراسم تشییع نوروزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توافق اولیه برای حضور نوروزی در جمع سرخپوشان/خبر بسیار خوش نقل و انتقالاتی برای استقلالی ها



دیدار رویانیان با قنبرزاده ,باشگاه پرسپولیس

نشست مدیران باشگاه پرسپولیس و نفت برگزار شد/توافق اولیه برای حضور نوروزی در جمع سرخپوشان

محمد رویانیان و مسئولان نفت امروز به منظور مبادله بازیکن با یکدیگر دیدار کردند.

 محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از ظهر امروز با قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت دیدار کرد و در خصوص مبادله بازیکن با او به گفت‌وگو پرداخت.

با توجه به اینکه پرسپولیسی‌ها به دنبال جذب رضا نوروزی هستند برای حضور این بازیکن در جمع سرخپوشان در نیم‌فصل دوم طرفین به توافقات اولیه رسیدند و فقط قرار است پرسپولیسی‌ها خواسته نفت را در قبال دادن بازیکن انجام دهند.

گفتنی است تا فردا بعد از ظهر تکلیف نهایی این موضوع مشخص خواهد شد اما توافقات اولیه برای حضور نوروزی در نیم‌فصل دوم در جمع سرخپوشان انجام شده است.

 

دیدار رویانیان با قنبرزاده ,باشگاه پرسپولیس

 

خبر بسیار خوش نقل و انتقالاتی برای استقلالی ها

هافبک تیم استقلال قید سفر به قطر را زد و در استقلال ماندنی شد.

آندرانیک تیموریان هافبک تیم استقلال که با پیشنهاد مالی خوب از یک باشگاه قطری رو به رو شده بود در نهایت قید سفر به این کشور را زد و در استقلال ماندنی شد.


تیموریان که اتفاقا به خاطر دریافت نکردن مطالباتش قصد ترک استقلال را داشت پس از مشورت با کی روش تصمیم گرفت در ایران و استقلال به فوتبالش ادامه دهد.


کی روش در پیشنهادش به تیموریان اعلام کرده که امسال سال جام جهانی است و بهتر است در تیم های قطری حضور پیدا نکند و بیشتر در چشم باشد تا بتواند بعد از جام جهانی تصمیمی خوب برای آینده اش بگیرد.
/فارس , روزنو