ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

روشن: بدتر از این نمی شود که شاگرد استاد را به زندان بیندازد



اخبار,اخبار ورزشی ,امیر قلعه نویی

 

اخبار ورزشی - در بازدید از غرفه دانا در نمایشگاه مطبوعات:
روشن: بدتر از این نمی شود که شاگرد استاد را به زندان بیندازد/ اگر استقلال قهرمان شود از قلعه نویی عذر خواهی می کنم

حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: من قبلا هم عنوان کردم که استقلال امسال قهرمان نخواهد شد اما اگر قهرمان شود من از آقای قلعه نویی عذر خواهی می کنم.

 حسن روشن  پیشکسوت باشگاه استقلال  از غرفه دانا،در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها بازدید کرد.

وی درخصوص  شکایت دایی از مایلی کهن اظهار داشت: بنده باید در این رابطه عر ض کنم که واقعا بدتر از این نمی شد که شاگرد استاد را به زندان بیندازد.

روشن در دامه گفت:به نظر من بحثی که بین این دو نفر شد را باید وکیل دایی درباره آن اقدام می کرد یا بزرگترهای تیم وارد عمل می شدند تا کار به جاهای باریک نکشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا امسال استقلال قهرمان می شود یا خیر گفت:من قبلا هم عنوان کردم که استقلال امسال قهرمان نخواهد شد اما اگر قهرمان شود من از آقای قلعه نویی عذر خواهی می کنم.

وی تصریح کرد:سال 83 که استقلال با قدرت قهرمان شد بازیکنان نظیر صادقی،قربانی،طالب لو  و... همگی از امیدهای استقلال بالا آمدند و پدیده شدند و نتیجه آن قهرمانی استقلال شد.

روشن همچنین درباره شهر آورد پایتخت خاظر نشان کرد:امسال شرایط دوتیم اصلا ایده آل نیست ،اما از لحاظ تجربه استقلال شرایط بهتری دارد و امیدوارم پیروز این جدال سنی باشد.

اخبار ورزشی - دانا

 


ویدیو مرتبط :
شاگرد شهید استاد جوادی املی استاد براعتی از نگاه بزرگان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پندی از استاد به شاگرد (حکایت)



 

 

حکایت

 

استادی با شاگرد خود از میان جنگلی می گذشت. استاد به شاگرد جوان دستور داد نهال نورسته و تازه بار امده ای را از میان زمین برکند.

جوان دست انداخت و براحتی ان رااز ریشه خارج کرد.پس از چندقدمی که گذشتند٬ به درخت بزرگی رسیدند که شاخه های فراوان داشت .استاد گفت:این درخت راهم از جای بر کن.

 

جوان هرچه کوشید ٬نتوانست.استاد گفت:

بدان که تخم زشتی ها مثل کینه ٬حسدو هرگناه دیگر هنگامی که در دل اثر گذاشت٬ مانند ان نهال نورسته است ٬ که براحتی می توانی ریشه ان رادر خود برکنی٬ولی اگر ان را واگذاری٬بزرگ و محکم شودو همچون ان درخت در اعماق جانت ریشه زند.پس هرگز نمی توانی انرا برکنی و ازخود دور سازی.

 

منبع:حکایات برگزیده