ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

روشن: استقلال از بحران فولاد استفاده کرد


پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آبی‌پوشان در این فصل می‌توانند عنوان قهرمانی را از آن خود کنند اگر برخی مشکلات مدیریتی در این تیم حل شود.

خبرگزاری فارس: در خصوص پیروزی 2 بر صفر استقلال مقابل فولاد اظهار داشت: این بازی نشان داد که اگر به طور جدی با جاسم کرار برخورد شود باعث می‌شود که بازیکنان استقلال شخصیت پیدا کنند و به تیم 50 درصد شخصیت می‌دهد من قول می‌دهم اگر جاسم کرار به تیم بازگردد استقلال نمی‌تواند در رده‌های بهتر از سوم، چهارمی قرار بگیرد اما در صورت نبود او و با جمع کردن حاشیه‌ها می‌توان به موفقیت تیم امید داشت.

وی در مورد اتفاقاتی که در ورزشگاه غدیر رخ داد و هواداران سنگ‌هایی را به زمین پرتاب کردند و شیشه را شکستند، گفت: به هر حال هواداران فولاد ناراحت هستند، دو، سه سال آنها تیمشان در رده‌های بالای جدول قرار داشت و هم اکنون هم توقع آنها بالاست به هر حال یک جوری حق دارند اما نباید چنین رفتارهایی را انجام بدهند فولاد در بحران بسیار بدی قرار دارد و استقلال هم توانست از این فرصت استفاده کند.

پیشکسوت ‌آبی‌پوشان در خصوص ادامه عملکرد استقلال در لیگ تأکید کرد: استقلال بازی‌های خوبی انجام می‌دهد اما باید توجه داشت که نکته قوت یک باشگاه آکادمی آن است اگر می‌خواهید تیم در سالهای آینده هم نتیجه بگیرد باید تیم‌های پایه قوی داشته باشد تا بازیکن در این تیم‌ها رشد پیدا کند و به تیم بزرگسال بیاید و برای باشگاه هم هزینه‌ای نداشته باشد. شما ببینید یعقوب کریمی با 50 میلیون از استقلال جدا شد اما بار دیگر 800 میلیون هزینه شد تا بازگردد.

وی افزود: اگر بتوانند بازیکنان را در آکادمی پرورش دهند باعث می‌شود که هزینه‌های باشگاه هم پایین بیاید به نظرم نیازی نیست که باشگاه نقل و انتقالی داشته باشد و فقط باید انتقال صورت بگیرد تا پولی هم برای باشگاه به دست آید.

روشن در مورد اینکه آیا این تیم می‌تواند قهرمانی را از آن خود کند، گفت: بازیکنان تلاش خود را انجام می‌دهند اما اگر یکسری از مسائل برطرف شود به آینده تیم امید است. اینکه به بازیکنان دو قول داده شده درست نیست یعنی به آنها قول بازی و قول پول داده‌اند و این را به 20 نفر اعلام کرده‌اند که چنین چیزی امکانپذیر نیست هر تیم می‌تواند 11 بازیکن داشته باشد و حالا سه، چهار مهره که رزرو هستند. اگر این مسائل برطرف شود تیم می‌تواند عنوان قهرمانی را از آن خود کند.


ویدیو مرتبط :
برد استقلال برابر فولاد و هت‌تریک قهرمانی استقلال با قلعه‌نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سپاهان 1 - فولاد 1؛ تساوی به نفع استقلال / تساوی بحران زده‌ها



اخبار ,اخبار ورزشی ,دیدار سپاهان و استقلال

 

اخبار ورزشی - گل عبدالله را سروش پاسخ داد
سپاهان 1 - فولاد 1؛ تساوی به نفع استقلال

دو مربی کروات فوتبال ایران در اصفهان امتیازات را بین خود تقسیم کردند.

به گزارش "ورزش سه"، در این بازی پرحادثه ابتدا سپاهان از حریف پیش افتاد اما فولاد با گل سروش رفیعی بازی را مساوی کرد.

هفته پنجم لیگ برتر، ورزشگاه فولادشهر، تماشاچی 1000نفر

داور: تورج حق وردی


کمک ها: حسین طالقانی، محمدجواد مداح

اخطار: وکیا، بدرلو (فولاد)، شریفی، عقیلی(سپاهان)

سپاهان: رحمان احمدی، هادی عقیلی، علی احمدی، عبدالله کرمی، علی حمودی، وریا غفوری، رسول نویدکیا، حسین پاپی، محمدرضا خلعتبری، لوسیا پریرا، مهدی شریفی


سرمربی: زلاتکو کرانچار

فولاد خوزستان: علی سلیمی، ایوب والی، لئوناردو ساریچ، مهرداد جماعتی، یوسف وکیا، ماتیا چاوو، مهدی بدرلوف احمد عبدالله زاد، سروش رفیعی، اسماعیل شریفات، ساسان انصاری


سرمربی: دراگان اسکوچیچ

شرح بازی:
تساوی فرجام بازی زیبای دو مدعی قهرمانی لیگ برتربود. 2 تیمی که جذاب ترین مسابقه ها را برگزار کرده اند اما با این مساوی صدرجدول را تقدیم به استقلال می کنند که امروز در یک بازی زیبا پیکان را شکست داده است. این بازی یک لحظه دراماتیک داشت، جایی که عبدالله کرمی گل اول بازی را برای سپاهان به ثمر رساند با این حال، فولاد از این گل جا نخورد و با سروش رفیعی ستاره این روزهایش بازی را مساوی کرد. این مسابقه در لحظات آخر با چند حمله طرفین می توانست به سود هر کدام به پایان برسد. اما در نهایت نتیجه چیزی جز تساوی نبود. نکته جالب اینکه محمدرضا خلعتبری و اسماعیل شریفات دو بازیکن تند و تیز سپاهان و فولاد در نیمه دوم عقیده داشتند خطای پنالتی رویشان انجام گرفته است.

شرح گل‌ها:
1-0(سپاهان): عبدالله کرمی در دقیقه 63 با یک شوت بیرون پای زیبا از فاصله نزدیک دروازه فولاد را باز کرد. این گل روی ریباند کرنر ارسالی از جناح راست و در غفلت مدافعان فولاد به ثمر رسید.

1-1(فولاد): سروش رفیعی بهترین بازیکن فولاد در این فصل با یک ضربه برگردان تماشایی گل تساوی فولاد را به ثمر رساند. این سومین گل رفیعی در لیگ بود.


-------------------------------------------

 

اخبار ورزشی - اس خوزستان 1 - ذوب‌آهن 1؛ تساوی بحران زده‌ها

2بازیکن تعویضی، 2 گل دو تیم قعرنشین استقلال خوزستان و ذوب‌آهن را به ثمر رساندند تا همچنان در مرز بحران و بازگشت بمانند.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم ذوب آهن و استقلال خوزستان به نتیجه تساوی رضایت دادند.

ورزشگاه تختی اهواز، تماشاچی 200نفر

داور: بابک وسیله‌بر


کمک ها: اسد حاج محمد، محمد راهی

اخطار: روح اله سیف اللهی(استقلال خوزستان)


اخراج: هادی محمدی (ذوب‌آهن )

استقلال خوزستان: سومیلا دیاکیچه، محمد طیبی، موسی کولیبالی، محمد ابراهیم خسرویی، باقر هاشمی، میثم دورقی، محمدرضا مهدوی، رضا کاردوست، لامین دیاوارا، روح الله سیف اللهی، محمدمهدی مومنی


سرمربی: عبدالله ویسی

ذوب‌آهن: باقر صادقی، سینا عشوری، اکبر ایمانی، سانتوس، دانیال اسماعیلی فر، ابوالقاسم دهنوی، مهرداد قنبری، قاسم حدادی فر، مهدی رجب زاده، هادی محمدی، مصطفی شجاعی
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

شرح گل ها:
صفر ـ 1(ذوب‌آهن ): مهاجم تازه وارد مرتضی تبریزی، روی یک فرار با فرصت طلبی گل اول بازی را در دقیقه 73 برای تیم 10 نفره ذوب آهن به ثمر رساند.

1 ـ 1(استقلال خوزستان): معین عباسیان با یک فرار تماشایی و یک ضربه محکم زیرطاقی بازی را مساوی کرد.
اخبار ورزشی - ورزش سه