ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

روشنایی: مجیدی به پرسپولیس نمی‌رود


سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان اعلام کرد که مدافع - هافبک این تیم به قراردادش پایبند است و به همین دلیل به پرسپولیس نمی‌رود.

خبرگزاری تسنیم: بهمن روشنایی در خصوص احتمال حضور میثم مجیدی در تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: این بازیکن اکنون در اردوی کیش حضور دارد و در تمرینات حضوری فعال دارد. با این شرایط چگونه می‌تواند به پرسپولیس بپیوندد؟

وی ادامه داد: مجیدی با تیم استقلال خوزستان قرارداد دارد و چون خودمان به این بازیکن احتیاج داریم به هیچ‌وجه راضی به جدایی او نیستیم. از قدیم هم گفته‌اند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است و به همین دلیل رضایت‌نامه مجیدی را برای هیچ باشگاهی صادر نمی‌کنیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: میثم مجیدی یک سال دیگر با باشگاه استقلال خوزستان قرارداد دارد و به قراردادش هم پایبند است. این بازیکن را به تیم دیگری نمی‌دهیم که بخواهد در بازی‌ها روبه‌روی ما بازی کند و رقیب‌مان شود.


ویدیو مرتبط :
گل مجیدی به پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرهاد مجیدی به مالزی می‌رود



مهاجم تیم فوتبال استقلال امشب برای شركت در مراسم بهترین‌های آسیا به مالزی می‌رود.به گزارش فارس، فرهاد مجیدی كه نامش در فهرست بهترین بازیكنان سال آسیا قرار دارد، با توجه به دعوت رسمی كنفداسیون آسیا برای حضور در این مراسم، امشب راهی مالزی می شود. این مراسم چهارشنبه سوم آذر در مقر AFC برگزار می شود.

 

مجیدی همراه علی فتح الله زاده كه اكنون وی نیز در مالزی بسر می برد، جمعه به تهران باز می گردد.../فارس