ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

روز خوب تیراندازی در لندن/ الهه احمدی ششم المپیك شد



روز خوب تیراندازی در لندن/ الهه احمدی ششم المپیك شد

الهه احمدی به مقام ارزشمند ششمی رقابت‌های المپیك در ماده تفنگ ده‌متر دست یافت.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تیرانداز بانوی ایران كه در مرحله‌ی مقدماتی با عملكرد قابل توجه به فینال راه یافته بود، در این مرحله به مصاف هفت تیرانداز از كشورهای چین، آمریكا، چك، لهستان و روسیه رفت و در پایان با كسب 499.1 امتیاز (397 مقدماتی و 102.1 در فینال) در رده‌ی ششم ایستاد.

احمدی در فینال 10 تیر شلیك كرد و به ترتیب امتیازهای 10.1، 10.4، 10.7، 10.3، 10.6، 9.6، 9.8، 10.2، 10.3، 10.1 (از 10.9) را كسب كرد. با توجه به این كه عملكرد تیراندازان در مرحله‌ی مقدماتی هم در رده‌بندی نهایی موثر بود، احمدی نتوانست به مدال برسد. البته احمدی در 5 تیر نخست عالی كار كرده بود، اما در نیمه‌ی رقابت دوبار ركوردهایش به زیر 10 نزول كرد تا شانس ایستادن روی سكو را از دست بدهد.

در این ماده سیل اینگ تیرانداز چینی به نشان طلا دست یافت. سیلویا بوگاكا از لهستان نقره گرفت و دان دیگر تیرانداز چینی نشان برنز را به گردن آویخت. این نخستین سری مدال‌های توزیع شده در المپیك لندن بود./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
مبارزه فینال علیزاده با قهرمان المپیك لندن (گرندپریكس)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

الهه احمدی دومین سهمیه بازیهای المپیك لندن را كسب كرد



 

یك منبع لیبیایی: قذافی به جنوب لیبی فرار كرد

 

 

الهه احمدی بانوی تیرانداز ایرانی در رشته تفنگ ۱۰ متر بانوان، با كسب مدال نقره مسابقات جام جهانی در استرالیا، دومین سهمیه تیراندازی ایران برای حضور در بازی های المپیك ۲۰۱۲ لندن را از آن خود كرد.

 

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا به نقل از سایت خبری فدراسیون تیراندازی، وی در جمع ۸ نفر برتر در مرحله فینال حاضر شد و تنها با چهار دهم اختلاف از نفر اول و با امتیاز ۵۰۲.۲ توانست گردن آویز نقره را از آن خود كند و در جایگاه دوم بایستد.

شایان ذكر است، تیراندازان ایرانی با ممانعت پلیس دبی سلاح های خود ر ا در اختیار نداشتند و با تفنگ های قرضی در این رقابتها حضور یافتند.

دیگر تیراندازان ایرانی همگروه وی نیز شانس كسب سهمیه المپیك را داشتند اما به دلیل در اختیار نداشتن سلاح های خود نتوانستند سهمیه ای كسب كنند.

۸۰ تیرانداز در این رشته با یكدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت تیراندازی از كره با ۵۰۲.۶ امتیاز مدال طلا و شركت كننده ای از اوكراین با ۵۰۱.۷ امتیاز مدال برنز را بدست آورند.

شایان ذكر است، مه لقا جام بزرگ، اولین تیرانداز كشورمان بود كه سال گذشته با حضور در رقابت های قهرمانی جهان (آلمان) نخستین سهمیه المپیكی را صاحب شد.../ایرنا