ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

روز تلخ جودو در مسابقات قهرمانی آسیا


جواد محجوب و محمد جمالی نمایندگان تیم ملی جودو کشورمان امروز با شکست مقابل حریفان خود از گردونه رقابت‌های قهرمانی آسیا کنار رفتند.

خبرگزاری فارس: در ادامه مسابقات جودوی قهرمانی آسیا که در سالن القادسیه کویت پیگیری می‌شود امروز پنجشنبه سعید مولایی جودوکار وزن 81- کیلوگرم تیم ملی در دور اول "شایو تینگ از چین تایپه" را ضربه فنی کرد. مولایی در دومین مبارزه خود نماینده چین را ضربه فنی کرد.

مولایی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل "کیتا ناگاشیما" از ژاپن به روی تاتامی رفت و  ضربه فنی شد و به مرحله شانس مجدد رفت. جودوکار وزن 81- کیلوگرم کشورمان در ادامه مقابل تیجین تجنوف از ترکمنستان در 4 دقیقه و 30 ثانیه به برتری رسید و به دیدار رده بندی رفت.

در ادامه این رقابت‌ها محمد جمالی در وزن91- کیلوگرم در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد و سپس "پرامود کومار" از هند را ضربه فنی کرد. وی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل "دایکی نیشیاما" از ژاپن در پایان 5 دقیقه مبارزه شکست خورد و او نیز به مرحله شانس مجدد رفت. جمالی در این مرحله مقابل "اسلام بزبایف" از قزاقستان شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

آخرین نماینده ایران در این رقابت ها جواد محجوب در وزن 100- کیلوگرم بود که در دور اول "گیواندا میکرمیج" از سریلانکا را ضربه فنی کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. محجوب در این مرحله مقابل "بولوت توکتوگونف" از قرقیزستان به روی تاتامی رفت و با امتیاز یوکو مغلوب حریف خود شد تا او نیز از رسیدن به مرحله نیمه نهایی باز بماند. محجوب در مرحله شانس مجدد مقابل "سعیداف" از تاجیکستان در یک دقیقه و 52 ضربه فنی شد و از دور مسابقات کنار رفت.

روز گذشته در آغاز این رقابت‌ها بریمانلو و فتحی‌پور جودوکاران اوزان 66- و 73- کیلوگرم ایران با باخت مقابل حریفان خود از دور این رقابت ها کنار رفتند.


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // حواشی روز نخست ششمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک طلا و یک نقره برای ایران در روز اول مسابقات کشتی قهرمانی آسیا



 

صعود هانوفر، بایرن را به طور موقت از سهمیه لیگ قهرمانان محروم كرد

 

بیست و چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا با کسب یک نشان طلا و یک نقره ایران پیگیری شد.

در نخستین روز این مسابقات که در تاشکند ازبکستان برگزار می شود، در وزن ۸۴ کیلوگرم احسان امینی در دور نخست ریگولنگ سی از چین را شکست داد ، در دور دوم مقابل زائوربک سوخیف از ازبکستان دارنده مدال طلا و نقره جهان به پیروزی رسید، در مرحله نیمه نهایی یوسف عبدالسلام اف نایب قهرمان المپیک پکن از تاجیکستان را مغلوب کرد و در فینال کانات بردیف از قزاقستان را شکست داد و به نشان طلا دست یافت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مصطفی آقاجانی در دور نخست سئونگ چول لی از کره جنوبی را شکست داد، در دور دوم جانگ میونگ ری از کره شمالی را از پیش رو برداشت، در مرحله نیمه نهایی مقابل نوری یوکی تاکاتسوکا از ژاپن به پیروزی رسید و در دیدار پایانی مقابل دارن ژوماگازیف از قزاقستان مغلوب شد و به نشان نقره بسنده کرد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز مرتضی رضایی قلعه ، در ۵۵ یاسر حیدرقلی نژاد و در ۶۶ کیلوگرم مصطفی حسین خانی از دست یابی به نشان بازماندند..... / خبر آنلاین