ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

روز انتقام بازیکن سابق پرسپولیس از دایی!


ستاره این فصل استقلال که دل خوشی از سرمربی صبای قم ندارد امروز مقابل تیم وی انگیزه های زیادی خواهد داشت.

بانک ورزش: امروز استقلال و صبای قم در حالی در ورزشگاه آزادی به میدان می‌روند که تقابل علی دایی و پرویز مظلومی می‌تواند جذابیت‌های زیادی داشته باشد. استقلال برای بازگشت دوباره به صدر جدول انگیزه زیادی دارد و صبای دایی هم می‌خواهد نیم‌فصل را با رتبه‌ای قابل توجه به پایان ببرد.
 
این دیدار اما برای یک بازیکن انگیزه‌های زیادی به همراه دارد؛ روزبه چشمی! بازیکنی که در جوانان پرسپولیس پرورش یافت اما در نهایت سر از تیم رقیب درآورد.
 
چشمی درباره جدا شدنش از پرسپولیس گفته بود: «بازیکن تیم‌ملی جوانان بودم، در این تیم فیکس بازی می‌کردم، پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی در فینال جام‌حذفی مغلوب سپاهان شد و علی دایی آمد، من با پرسپولیس قرارداد داشتم و آقای دایی از من خواست برای حضور در بزرگسالان تست فنی بدهم، در آن زمان احساس کردم برای بازیکنی که ملی‌پوش است خوب نیست تست فنی بدهد، علی‌آقا می‌توانست جور دیگری از من بخواهد در تمرینات مورد آزمایش فنی قرار بگیرم، برای همین پیش آقای رویانیان رفتم و خواستم رضایتنامه‌ام را صادر کنند. در ابتدا مخالف این موضوع بودند اما با اصرار‌های من پس از دو هفته راضی به انجام این کار شدند، بعد هم به صبا رفتم.»
 
چشمی پس از این داستان به صبا رفت و در تابستان امسال هم بعد از کش‌وقوس‌های فراوان به استقلال ملحق شد. او که فصل خوبی را با آبی‌ها سپری می‌کند، حالا برابر تیم سابقش و علی دایی قرار می‌گیرد!


ویدیو مرتبط :
پرسپولیس از دایی تا درخشان...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باشگاه پرسپولیس:با احترام به جباری،این بازیکن در فهرست دایی نیست



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

باشگاه پرسپولیس:با احترام به جباری،این بازیکن در فهرست دایی نیست

پرسپولیسی ها می گویند که مذاکره ای با بازیکن استقلال انجام نداده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در واکنش به پیوستن احتمالی بازیکن استقلال به پرسپولیس گفت:«ضمن احترام به مجتبی جباری بازیکن ملی پوش استقلال، باید عنوان کرد که این بازیکن در لیست خرید علی دایی قرار ندارد و مذاکره ای با ایشان برای پیوستن به پرسپولیس انجام نشده است.»

او این را گفت و ادامه داد:«پرسپولیس تقریبا بازیکنان مورد نظر خودش را جذب کرده و ستاره های فصل قبل هم حفظ شده اند.دو بازیکن دیگر هم به جمع ما اضافه می شوند و توافقاتی با آنها انجام شده است.»/خبرآنلاین