ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

روزی که رئال، بارسا را 11تایی کرد


در تاریخ بازی های دو تیم رئال مادرید و بارسلونا، نتایج پرگل زیادی تکرار شده با این حال پرگل ترین بازی تاریخ ال کلاسیکو در 13 ژوئن سال 1943 اتفاق افتاد.

مشرق: رئال مادرید و بارسلونا در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا ژنرالیسم (کوپا دل ری فعلی) به مصاف هم رفتند. در بازی رفت، بارسا با سه گل پیروز شده بود. در پایان آن بازی، رئالی ها مورد ضرب و شتم هواداران کاتالان قرار گرفته بودند.

روزی که رئال، بارسا را 11تایی کرد

در بازی برگشت اما اتفاق عجیبی رخ داد. رئال با نتیجه 11-1 بارسا را شکست داد و راهی فینال شد. بارسایی ها در توجیه این شکست سنگین گفتند که از سوی نیروهای نظامی ژنرال فرانکو، تهدید جانی شده و محکوم به شکست بودند.

روزی که رئال، بارسا را 11تایی کرد
اسامی گلزنان این دیدار تاریخی

در هر صورت این نتیجه در تاریخ بازی های این دو تیم ثبت شد. سنگین ترین شکست تاریخ بارسا.

روزی که رئال، بارسا را 11تایی کرد


ویدیو مرتبط :
بازی خاطره انگیز بارسا و رئال 5-0 به نفع بارسا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گواردیولا: دنیا با رئال و بارسا تمام نمی شود



 

 

 

گواردیولا: دنیا با رئال و بارسا تمام نمی شود

 

پپ گواردیولا، مربی جوان بارسلونا در صحبتهایی اهمیت دیدار ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید که در اواخر ماه جاری میلادی برگزار می شود را زیر سوال برد واعلام کرد که هنوز راجع به این دیدار فکر نمی کند.

بارسلونا یکشنبه شب موفق شد تا در شهر مادرید با نتیجه 1-3 مقابل ختافه به برتری برسد و بدین ترتیب فشار آوردن به رئال صدرنشین را ادامه دهد.

در جریان این بازی جرارد پیکه از زمین مسابقه اخراج شد و دریافت یک کارت زرد دیگر به معنای غیبت او در ال کلاسیکو خواهد بود.

این در حالی است که پپ گواردیولا مربی جوان بارسا در صحبتهایی اعلام کرده که هنوز به دیدار ال کلاسیکو فکر نمی کند. او گفت:« دنیا با بازی ما مقابل رئال به پایان نمی رسد. اصلا مهم نیست که آنها چه رئیس ، بازیکنان یا مربی ای دارند. رئال همیشه حریف بزرگی بوده و هست و ما نهایت تلاشمان را مقابل این تیم به کار می گیریم.»

گواردیولا در بخش دیگری از صحبتهایش با اشاره به پیروزی مقتدرانه بارسا مقابل ختافه گفت:« تیم ما فقط محدود به ویا و مسی نیست و ما بازیکنان دیگری هم داریم.در کل از نتیجه بازی راضی هستم. بازی کردن در اینجا هیچ وقت آسان نیست و فصل گذشته هم ما در نیمه اول دیدار در خانه ختافه با مشکلاتی مواجه شدیم. »

گواردیولا ادامه داد:« البته روز یکشنبه ما شروع به مراتب بهتری داشتیم .چون ما بیشتر از بازیکنان تیم حریف استراحت کرده بودیم؛ آنها روز جمعه در رقابتهای لیگ اروپا دیدار سختی را مقابل اشتوتگارت برگزار کرده بودند.»