ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

روزهای متفاوت فریدون زندی در آلمان


فریدون زندی همچنان با تیم جوانان سنت پائولی کار می کند.

خبرآنلاین: فریدون زندی همچنان با تیم جوانان سنت پائولی کار می کند.

فریدون زندی چهره دوست داشتنی فوتبال ایران، روزهای خود را در آلمان سپری می کند. او همچنان با تیم جوانان سنت پائولی کار می کند و امیدوار است روزی بتواند حتی در ایران به مربیگری مشغول شود.

فریدون که سال های درخشانی در بازیگری داشت، سفت و سخت کلاس های مربیگری را پیگیری می کند.

عکس زیر تازه ترین عکسی که از فریدون منتشر شده و نشان می دهد او پس از خداحافظی از فوتبال، روزهای آرامی را سپری می کند.


ویدیو مرتبط :
فریدون زندی ...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فریدون زندی در آلمان چه می‌کند؟


هافبک اسبق تیم ملی گفت: امیدوارم به زودی با تیم بزرگسالان باشگاه سنت پائولی همکاری ام را شروع می کنم.

کاپ: فریدون زندی که در حال حاضر در آلمان به سر می برد درباره درگذشت مهرداد اولادی اظهار داشت: چه اتفاقی برای مهرداد افتاده است؟ من این خبر را اول باور نکردم و فکر کردم شایعه است. هنوز هم باور نمی کنم. واقعا چه اتفاقی در فوتبال ایران افتاده است؟ چرا جوان های فوتبال ما می میرند؟ چه خبر شده است؟

وی ادامه داد: به همه فوتبال ایران تسلیت می گویم مخصوصا به خانواده مهرداد اولادی. این خبر اصلا باور کردنی نبود. خدا به خانواده اش صبر بدهد، مخصوصا به پدر و مادرش.

زندی درباره فعالیت های فعلی خود خاطرنشان کرد: با باشگاه سنت پائولی مشغول همکاری هستم. فعلا با تیم جوانان باشگاه کار می کنم. امیدوارم به زودی با تیم بزرگسالان باشگاه سنت پائولی همکاری ام را شروع می کنم. می خواهم فعلا در کنار این باشگاه باشم. به زودی مدرک B مربیگری ام را دریافت می کنم و پس از آن هم برای گرفتن مدرک A اقدام می کنم.