ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

روزهای شلوغ باشگاه پرسپولیس


باشگاه پرسپولیس مثل روزهای گذشته شلوغ و پر رفت و آمد است.

ایسنا: باشگاه پرسپولیس مثل روزهای گذشته شلوغ و پر رفت و آمد است.

روز چهارشنبه هم همچون روزهای غیرتعطیل در این هفته‌، باشگاه پرسپولیس شاهد رفت و آمدهای متعددی بود.

محمد نوری برای چندمین بار در باشگاه پرسپولیس حضور یافت تا درباره بحث مطالباتش از باشگاه با مسئولان صحبت کند. به نظر می‌رسد چک‌های نوری که با امضای سعید شیرینی داده شده برای این بازیکن مشکل ساز شده و بخش زیادی از قرارداد فصل خود را دریافت نکرده است.

مدیر برنامه‌های رضا حقیقی بار دیگر برای حل مشکل این بازیکن و بدهی 150 میلیونی‌اش به یک فرد حقیقی که بابت ماشین بدون سند بوده و باعث شده حکم جلبش صادر شود در باشگاه حاضر شد تا با رحیمی مذاکره کند. اما در حالی که مدیر برنامه‌های حقیقی و فردی که از این بازیکن طلب داشته و حکم جلبش را گرفته است، در مقابل باشگاه حاضر بودند به دلیل غیبت رحیمی در باشگاه این نشست به زمان دیگری موکول شد تا مشکل ها‌فبک ملی‌پوش پرسپولیس هم‌چنان پابرجا باشد.

رحیمی از ساعتی پیش برای حضور در یک جلسه به وزارت ورزش و جوانان رفته است. در روزهای گذشته حضور طلبکاران متعدد از سال‌های قبل باعث شده ساختمان واقع در شیخ بهایی هر روز شلوغ باشد و مسئولان باشگاه هم از این وضعیت به نوعی آشفته‌ شده‌اند؛ چرا که استیلی روز گذشته در گفت و گو با ایسنا، گفته بود که با توجه به واریز مقداری پول به حساب باشگاه همه طلبکار‌ها در این چند سال به دنبال پول خود هستند اما نمی‌شود در یک مدت زمان کوتاه بدهی آنها را تسویه کرد. بعضی از طلبکاران رسیدی هم ندارند که باشگاه بداند طلب‌شان چگونه و مربوط به چه زمانی بوده است.


ویدیو مرتبط :
زیباترین و سرنوشت سازترین گل تاریخ باشگاه پرسپولیس-کلیپ زیبای مردان سرخ-پرسپولیس قهرمان میشه-لحظه تاریخی قهرمانی پرسپولی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روز شلوغ باشگاه سرخ؛ بازیکن پرسپولیس هستم و به تمرین می روم



اخبار,اخبار ورزشی,  پرسپولیس


 اخبار ورزشی - روز شلوغ باشگاه سرخ؛ بازیکن پرسپولیس هستم و به تمرین می روم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس نتوانست با مدیرعامل این باشگاه جلسه برگزار کند.

بعد از چند روز تعطیلی، باشگاه پرسپولیس روز تقریبا شلوغی را پشت سر می‌گذارد.

 پس از حضور رضا محمدی در محل این باشگاه که برای روشن شدن تکلیف طلب‌هایش به باشگاه آمده بود، سیدمهدی سیدصالحی هم به محل باشگاه پرسپولیس آمد تا با رحیمی جلسه‌ای برگزار کند.

با توجه به اینکه علیرضا رحیمی برای برگزاری جلسه‌ای محل باشگاه پرسپولیس را ترک کرده بود، سیدصالحی پس از چند دقیقه از باشگاه خارج شد تا پس از بازگشت دوباره رحیمی با او جلسه‌ای را برگزار کند.

سیدصالحی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا امروز به تمرین پرسپولیس می‌رود، گفت: «بازیکن پرسپولیس هستم و باید به تمرین بروم.»

رضا محمدی دروازه‌بان پرسپولیس هم مانند روزهای گذشته نتوانست با مسئولان این باشگاه برای دریافت مطالباتش به توافق برسد.
 اخبار ورزشی - تسنیم