ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

روزنامه ورزشی «نود» مجرم شناخته شد


هیات منصفه مطبوعات، مدیرمسئول روزنامه ورزشی «نود» را مجرم تشخیص داد.

خبرگزاری ایسنا: جلسه رسیدگی به پرونده‌های پایگاه خبری شهدای ایران و روزنامه های ستاره صبح و نود صبح امروز در شعبه 6 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی مدیرخراسانی و با حضور اعضای هیات منصفه مطبوعات برگزار شد.

پرونده پایگاه خبری شهدای ایران که به اتهام نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر تشکیل شده بود بر اساس اعلام نظر هیات منصفه مطبوعات مجرم شناخته و مستحق تخفیف دانسته شد.

پرونده مدیرمسئول روزنامه ستاره صبح نیز به اتهام نشر مطالب خلاف واقع به قصد تشویش افکار عمومی با شکایت دادستانی تهران تشکیل شده بود که طبق اعلام نظر هیات منصفه مطبوعات مجرم شناخته شد و مستحق تخفیف دانشته نشد.

پرونده مدیرمسئول روزنامه ورزشی نود که به اتهام نشر مطالب خلاف واقع به قصد اضرار به غیر و با شکایت جواد نکونام تشکیل شده بود،‌ با اکثریت آرا مجرم دانسته و مستحق تخفیف شناخته شد.


ویدیو مرتبط :
تیترهای یک روزنامه های ورزشی بعد از درگذشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روزنامه «جوان» مجرم شناخته نشد


دادگاه رسیدگی به اتهامات روزنامه «جوان» در پی شکایت مهدی هاشمی، در شعبه 78 دادگاه کیفری برگزار شد و هیات منصفه مطبوعات، متهم را مجرم نشناخت.

خبرگزاری ایرنا: دادگاه رسیدگی به اتهامات روزنامه «جوان» با حضور اعضای هیات منصفه، براساس گزارش پرونده روزنامه جوان با شکایت مهدی هاشمی، شرکت ملی حفاری شمال و شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به اتهام «نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر و افترا» تشکیل شده بود.

پس از قرائت کیفر خواست و استماع اظهارات شاکی و متهم، هیات منصفه مطبوعات وارد شور شد و مجرم را در عناوین اتهامی یاد شده مجرم نشناخت.