ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

روزبهانی: قشنگ‌ ترین مدال را می‌خواهم


بوکسور وزن ۸۱ کیلوگرم تیم ملی کشورمان گفت که به دنبال مدال طلای بازیهای آسیایی اینچئون است.

خبرگزاری تسنیم: احسان روزبهانی پس از پیروزی در اولین مسابقه بازی‌های آسیایی اینچئون اظهار داشت: دیر به سالن رسیدم و نتوانستم خودم را خوب گرم کنم و به همین دلیل در یک صحنه «فیله‌ کمرم» گرفت. البته مشکل خاصی نیست و شرایط خوبی دارم و خودم را آماده می‌کنم تا روز دوشنبه مبارزه خوبی با برنده تقابل بوکسورهای هند و تایلند داشته باشم.

وی خاطرنشان کرد: می‌خواستم با شرایط رینگ مبارزه در اینچئون و شرایط مسابقات آشنا شوم و به محیط عادت کنم، به همین خاطر زیاد به خودم فشار نیاوردم و سعی کردم با بوکسور بوتانی مبارزه خوبی داشته باشم.

روزبهانی تاکید کرد: نهایت تلاشم را کردم که بوکسور بوتانی را ناک اوت کنم اما او بوکسور خوبی بود و فکر نمی‌کردم او این اندازه قوی باشد.

بوکسور وزن 81 کیلوگرم تیم ملی کشورمان از بوکسور قزاقستانی بعنوان اصلی‌ترین حریف خود یاد کرد و گفت: از اینچئون قشنگ‌ترین مدال را می‌خواهم و هدفم این است که تمام حریفانم  را شکست دهم.


ویدیو مرتبط :
رضا نصیری مجد | یا راهی خواهم ساخت یا راهی خواهم یافت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احسان روزبهانی به مدال برنز دست یافت



اخبار,اخبارورزشی,احسان روزبهانی


 اخبار ورزشی - احسان روزبهانی به مدال برنز دست یافت

بوکسور وزن منهای 81 کیلوگرم ایران با شکست مقابل نماینده قزاقستان از راهیابی به فینال بازماند و با کسب برنز اولین مدال ایران در رقابتهای بوکس این بازیها را از آن خود کرد.

 احسان روزبهانی در مرحله نیمه نهایی به مصاف عادل بیک نیازیمبتوف از قزاقستان رفت و شکست خورد.

شکست روزبهانی در حالی بود که در پایان مسابقه با تصور اینکه برنده مسابقه است، مشغول شادی بود.

پس از پایان مسابقه مسئولین فدراسیون و مربیان تیم ملی بوکس به شدت به داوری این دیدار اعتراض کردند.

 اخبار ورزشی - ایرنا