ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

روزبهانی بوکسور آمریکا را شکست داد



مسابقات لیگ جهانی بوکس

روزبهانی بوکسور آمریکا را شکست داد

احسان روزبهانی بوکسور ملی پوش تیم آستانه آرلانز قزاقستان لحظاتی قبل در لیگ جهانی بوکس نیمه حرفه ای موفق شد جمال بوشاک بوکسور بوسنیایی تیم ناکوتز آمریکا را مقتدرانه شکست دهد.

به گزارش  فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، احسان روزبهانی نابغه بوکس ایران و آسیا لحظاتی قبل در عین شگفتی موفق شد در مسابقات لیگ جهانی بوکس نیمه حرفه‌ای مقابل جمال بوشاک بوکسور قدرتمند بوسنیایی تیم ناکوتز امریکا به برتری دست یابد.

روزبهانی که به همراه تیم آستانه آرلانز قزاقستان در آمریکا به سر می برد موفق شد به دومین برد با ارزش خود در لیگ جهانی دست یابد. تیم آستانه آرلانز هم موفق شد با شکست 4 بر 1 مقابل تیم ناکوتز ایالات متحده با کسب 21 امتیاز در صدر جدول گروه B مسابقات لیگ جهانی بوکس نیمه حرفه‌ای قرار بگیرد./فارس


ویدیو مرتبط :
ناک اوت شدن بوکسور امریکایی توسط احسان روزبهانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاسترو: آمریکا به ایران حمله کند حتما شکست می خورد



 

 

 

کاسترو: آمریکا به ایران حمله کند حتما شکست می خورد

 

کاسترو ، آمریکا را بازنده قطعی هر گونه تجاوز نظامی علیه ایران دانست.

به نقل از خبرگزاری کوبا، فیدل کاسترو رهبر سابق کوبا در سخنرانی گفت: معتقدم آمریکا در صورت حمله نظامی به ایران و در جنگ متعارف یا هسته ای با این کشور، پیروز نخواهد بود.

کاسترو اضافه کرد: در صورت بروز جنگ متعارف میان میان ایران از یک سو و  آمریکا و غرب از سوی دیگر، شکست ازان آمریکا و غرب خواهد بود. در هر شرایطی، جنگ در افغانستان یا عراق در مقایسه با رویارویی احتمالی آمریکا و غرب با ایران، تنها در حد یک شوخی است.

وی ادامه داد: در صورتی که آمریکا در اقدامی ماجراجویانه بخواهد از سلاح های تاکتیکی هسته ای علیه ایران استفاده کند؛ نتایج این اقدام معلوم نخواهد بود. در صورت چنین حمله ای از آمریکا، این اقدام، اشتباه بسیار بزرگی است که بر تمام جهان تاثیر منفی خواهد داشت و فاجعه دردناکی را برجای خواهد گذاشت. این اقدام ممکن است باعث شود غرب سیطره خود را برای تحولات از دست بدهد.

رهبر سابق کوبا تاکید کرد: جنگ هسته ای با ایران به معنی آسیب و ضرر همه جانبه برای همه طرف هاست...../تحلیل:عصرایران