ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

روزبهانی به دور بعد صعود کرد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

روزبهانی به دور بعد صعود کرد

فارس:بوکسور وزن 81- کیلوگرم تیم ملی ایران با برتری مقابل حریف کلمبیایی خود به مرحله بعد صعود کرد.

احسان روزبهانی بوکسور وزن 81 ـ کیلوگرم تیم ملی ایران در نخستین بازی خود به مصاف "واله رامانروی" رفت که در راند اول 3 بر2 بازی را واگذار کرد و راند دوم 6 بر 5 حریف خود را شکست داد. روزبهانی در راند سوم حریف خود را با نتیجه 4 بر 2  شکست داد و در مجموع با نتیجه 12 بر 10 به برتری رسید و صعود کرد.

تیم ملی بوکس ایران با ترکیب 4 ملی پوش راهی المپیک لندن شده است./فارس


ویدیو مرتبط :
صعود احسان روزبهانی به یک چهارم نهایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صعود فدرر به دور سوم



 

 

صعود فدرر به دور سوم

 

/تنيس آزاد فرانسه/

صعود فدرر به دور سوم و نيمه تمام ماندن بازي موراي و چلا

تنيسور شماره يك جهان از سوئيس با غلبه بر حريفي از كلمبيا به جمع راه‌يافتگان به دور سوم رقابت‌هاي تنيس آزاد فرانسه پيوست.

راجر فدرر در دور دوم رقابت‌هاي تنيس آزاد فرانسه مقابل الجاندرو فالا پيروز شد و به مرحله بعد صعود كرد.
مدافع عنوان قهرماني اين مسابقات با نتيجه 7 بر 6، 6 بر 2 و 6 بر 4 تنيسور كلمبيايي را شكست داد تا در دور سوم مقابل جوليان ريستر از آلمان به ميدان برود. ريستر در دور دوم با نتيجه 6 بر 2، 6 بر 2، 7 بر 6 و 7 بر 5 اليوير روچس از بلاروس را از پيش رو برداشت.
تنيسور شماره يك جهان در 2 ديدار قبلي با فالا بدون واگذار كردن يك ست به برتري رسيد؛ اما در ديدار روز گذشته 21 خطا در ست اول ثبت كرد كه آمار قابل ملاحظه‌اي است.
در ست دوم باراش باران شروع شد، اما بازي ادامه يافت. پس از آن اين ديدار به مدت 20 دقيقه متوقف شد.
ادامه بارش باران باعث شد تا بازي در گيم دوم ست سوم مجدداً به مدت يك ساعت متوقف شود.

*بازي موراي و چلا نيمه‌تمام ماند
ديدار ميان تنيسور انگليسي و حريف آرژانتيني در دور دوم مسابقات به دليل نور ناكافي نيمه‌تمام ماند.
اندي موراي پس از برتري در يك ست مقابل خوان ايگناسيو چلا در دور دوم رقابت‌هاي تنيس آزاد فرانسه، از توقف بازي عصباني شد در حالي كه به نظر مي‌رسيد چلا از اين تصميم راضي است.
اين بازي كه در ساعت 9:30 شب برگزار مي‌شد، به دليل نور نامناسب در زمين بازي به امروز موكول شد. در حالي كه موراي با نتيجه 6 بر 3 و 3 بر 3 پيش بود و تمايل به ادامه بازي در آن شرايط داشت.
با وجود باران مداوم در طول روز پيش‌بيني مي‌شود اين بازي زودتر از ساعت 8 شب به وقت محلي برگزار نشود.
موراي پس از ديداري 4 ساعته در دور اول مقابل گاسكت و پس از مصدوميت از ناحيه زانو اظهار داشت: يك ديدار طولاني ديگر اميدهايم را براي ادامه حضور در اين بازي‌ها به باد خواهد داد.
تعويق اين بازي به امروز و انجام آن در 2 مرحله با توجه به برتري موراي مقابل تنيسور آرژانتيني مي‌تواند به سود چلا باشد.
موراي در 5 ديداري كه با چلا داشته، از جمله رقابت‌هاي تنيس آزاد مادريد در سال جاري و دور اول مسابقات رولاند گروس در سال گذشته بدون واگذار كردن حتي يك ست برنده شده است...../تحلیل:فارس