ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رودست علی کریمی به کری خوانی بازیگر استقلالی در کنار معروف(+عکس)



اخبار,اخبارورزشی, علی  کریمی

 

شب گذشته در ضیافت افطاری لیلا بلوکات امیر جعفری که یک استقلالی دوآتشه است سعی داشت دور از چشم علی کریمی او را 4 تایی کند غافل از اینکه جادوگر زرنگ تر از این حرف هاست.

اخبار,اخبارورزشی, علی  کریمی

 اخبار ورزشی  -  جام  نیوز 


ویدیو مرتبط :
رو دست علی کریمی به کری خوانی امیر جعفری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کری خوانی جالب بازیگر طنز با مجری معروف+ عکس



اخبار,اخبارفرهنگی,رضا رشیدپور و بهنام تشکر

اخبارفرهنگی -  کری خوانی جالب بازیگر طنز با مجری معروف+ عکس

بازیگر سریال طنز «ساختمان پزشکان» و مجری ممنوع‌التصویر تلویزیون با انتشار تصاویری به طرفداری از تیم مورد علاقه‌شان پرداخته‌اند.

عصر روز جمعه هفتادوهشتمین دربی پایتخت بین تیم های استقلال و پرسپولیس برگزار می شود. رضا رشیدپور و بهنام تشکر در آستانه دربی سرخابی‌ها با انتشار تصاویری در شبکه اجتماعی اینستاگرام به طرفداری از تیم موردعلاقه‌شان پرداخته‌اند.

اخبار,اخبارفرهنگی,رضا رشیدپور و بهنام تشکر

در این تصاویر می بینیم که بهنام تشکر با در دست داشتن روزنامه هوادار تیم استقلال برای تیم رقیب کری خوانی می کند و بعد از آن هم رضا رشیدپور که بارها علاقه خود به پرسپولیس را نشان داده با انتشار متنی پاسخی جالب برای این کرخوانی داده است.

اخبار,اخبارفرهنگی,رضا رشیدپور و بهنام تشکر

اخبارفرهنگی - شبکه ایران