ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

روبوسی علی دایی با بیماران مبتلا به ایدز


علی دایی به دیدار بیمارن مبتلا به ایدز رفت و از مردم خواست آگاهی خودشان در زمینه این بیماری را بالا ببرند.

خبرآنلاین: علی دایی به دیدار بیمارن مبتلا به ایدز رفت و از مردم خواست آگاهی خودشان در زمینه این بیماری را بالا ببرند.

امشب در شبکه سوم سیما مستندی درباره ایدز و مبتلایان به این ویروس پخش شد.هدف از نشان دادن این مستند این بود که به مردم آموزش داده شود دست دادن و روبوسی با آنهایی که ایدز دارند این ویروس را منتقل نمی کند و آنها می توانند مثل افراد عادی در جامعه به زندگی خودشان ادامه بدهند.

در این برنامه علی دایی اسطوره فوتبال ایران هم به دیدن چند نفر از بچه هایی که مبتلا به ویروس HIV هستند رفت،با آنها دست داد و رویشان را بوسید تا ثابت کند که این بیماران بدون دلیل از جامعه طرد شده اند.دایی در این مورد گفت:«خود من یکی از کسانی هستم که بیشتر مستند ها را از تلویزیون می بینم.به نظرم پخش این مستند ها می تواند به بالابردن آگاهی مردم کمک بزرگی کند،مخصوصا خانواده ها.امیدوارم همیشه موفق باشند.»

این اتفاق در حالی افتاد که گزارشگر به علی دایی گفت که 10-15 بچه مبتلا به ایدز در یک اتاق قرار دارند و آیا او حاضر است که به دیدار آنها برود،رویشان را ببوسد و با آنها خوش و بش کند که دایی گفت:«حتما این کار را انجام می دهم.من با تمام وجودم این کار را می کنم.مردم باید بدانند که این بنده های خدا گناهی نکرده اند و ناخواسته به چنین بیماری ای مبتلا شده اند.من هزار تا برنامه تلویزیونی باشد نمی روم اما این کار را وظیفه خودم می دانم.»

شهریار فوتبال ایران با این بچه ها دست داد رویشان را بوسید و در نهایت گفت:«ما باید بیشتر به این بیماران رسیدگی کنیم و به آنها امید بدهیم.باید این تابوی غلط را بشکنیم.»


ویدیو مرتبط :
گفتگوی ویژه با علی دایی، سفیر بیماران مبتلا به ایدز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس/ علی دایی در بین کودکان مبتلا به ایدز



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - اقدام خیرخواهانه دایی؛
عکس/ علی دایی در بین کودکان مبتلا به ایدز

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس امروز به دیدار کودکان مبتلا به ایدز رفت.

 امروز علی دایی به همراه بهمن دهقان نماینده تام‌الاختیار خود به دیدار کودکانی که در زمان بدو تولد مبتلا به ویروس HIV (ایدز) بودند رفت و با این کودکان دیدار کرد.

در این دیدار نماینده مبارزه با ایدز سازمان ملل متحد در ایران هم حضور داشت و آقای گل فوتبال جهان را همراهی می‌کرد.

در این دیدار همچنین کیکی برای این کودکان بریده شد و حاضرین در این برنامه برای سلامتی این بچه‌ها دعا کردند.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 اخبار ورزشی - فارس