ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

روبن بابت تمارضش عذرخواهی کرد


مهاجم تیم ملی هلند بابت تمارض در بازی با مکزیک، عذرخواهی کرد.

خبرگزاری تسنیم: آرین روبن پس از دیدار با مکزیک گفت: من باید عذخواهی کنم. خطایی که در آخر بازی روی من انجام شد، پنالتی بود اما اقدام من در نیمه اول تمارض بود. من نباید این کار را می‌کردم.

وی درباره اینکه چرا خود او پنالتی را نزد گفت: در آن لحظه هونتلار شایسته زدن پنالتی بود. ما دنبال پیروزی بودیم.

این در حالی است که هررا، سرمربی تیم ملی مکزیک با انتقاد از عملکرد داوری گفت که روبن با تمارضی که در این دیدار انجام داد با دریافت کارت زرد دوم باید از زمین اخراج می‌شد.

تیم‌های ملی مکزیک و هلند از ساعت 20:30 روز گذشته (دوشنبه) برای برگزاری دیدار خود در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2014در ورزشگاه کاستلائوی شهر فورتالتزا به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود هلند به پایان رسید.

هلند در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار یونان و کاستاریکا خواهد رفت.


ویدیو مرتبط :
آقای ظریف سریعاً بابت این دروغ عذرخواهی کنید!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرگوسن و عذرخواهی بابت شکست



 

 

فرگوسن و عذرخواهی بابت شکست

 

در این دیدار که در پایان 90 دقیقه با تساوی 1-1 به پایان رسید، تیم میهمان با گل دقیقه 98 گلن مورای به پیروزی رسید.

سر الکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد، بعد از شکست ناامید کننده تیمش مقابل کریستال پالاس در الدترافورد، از همه هواداران این باشگاه عذرخواهی کرد.

در این دیدار که در پایان 90 دقیقه با تساوی 1-1 به پایان رسید، تیم میهمان با گل دقیقه 98 گلن مورای به پیروزی رسید.

او در پایان دیدار در گفتگو با ام یو تی وی گفت:" از همه طرفداران عذرخواهی می کنم زیرا این نمایشی نبود که باید از منچستریونایتد می دیدیم.

نمی خواهم ارزش های کریستال پالاس را کم رنگ نشان بدهم. امیدوارم آنها موفق باشند و به فینال برسند زیرا آنها تلاش فوق العاده ای در این دیدار به خرج دادند.

همه بازیکنان آنها برای رسیدن به نیمه نهایی از جان مایه گذاشت و من تنها از شکست تیمم نااراحتم.

وقتی بازی به وقت های اضافه کشیده شد، فکر کردم ما به پیروزی خواهیم رسید اما این اتفاق رخ نداد. گل دوم از آنجایی که من بودم آفساید بود. ما چندان خوش شانس نبودیم که خط نگهدار آن صحنه را ببیند. اما در هر صورت نمی توان از بازی خوب کریستال پالاس گذشت. آنها به سختی جنگیدند و به نتیجه ای که شایستگی اش را داشتند، رسیدند."