ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

روبن، غایب دیدار حساس بایرن مونیخ


ستاره هلندی بایرن مونیخ در دیدار حساس این تیم در لیگ قهرمانان اروپا هم نمی‌رسد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از Sport1 آلمان، در یکی از دیدارهای حساس هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ به مصاف آرسنال خواهد رفت.

پیش‌بینی می‌شد آرین روبن، ستاره هلندی بایرن بعد از غیبتی طولانی برابر توپچی‌ها به میدان برود اما از آلمان خبر می‌رسد که این بازیکن نمی‌تواند بایرن را در این دیدار همراهی کند.

شبکه Sport1 اعلام کرد پپ گواردیولا نام روبن را در فهرست بازیکنان برای دیدار برابر آرسنال قرار نداده است و ترجیح داد که این بازیکن در مونیخ باقی بماند. روبن در دیدار تیم ملی فوتبال هلند در انتخابی جام جهانی آسیب دید. پیش‌بینی می‌شد که او یک ماه خانه نشین شود اما این زمان افزایش پیدا کرده است و او 40 روز است که نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود.

فرانک ریبری، ماریو گوتسه، سباستین روده و مهدی بن عطیه، دیگر غایبان بایرن مونیخ در این دیدار خارج از خانه هستند.


ویدیو مرتبط :
آرین روبن در بایرن مونیخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار دوستانه بایرن مونیخ و تیم ملی هلند برای رفع اختلافات بر سر روبن!



 

 

 

دیدار دوستانه بایرن مونیخ و تیم ملی هلند برای رفع اختلافات بر سر روبن!

 

بایرن و اتحادیه فوتبال هلند بر سر دیداری دوستانه به توافق رسیده‌اند.

بحث و جدل بایرن مونیخ و اتحادیه فوتبال هلند بر سر مصدومیت همسترینگ آرین روبن دارد به پایان می‌رسد و دو طرف مشکلات را در دیداری دوستانه حل خواهند کرد.

بال هلندی در حالی از جام جهانی برگشت که شکافی پنج سانتی‌متری در همسترینگ او به وجود آمده بود و بایرن که دستمزد او را می‌پردازد به دنبال دریافت خسارت بود.

روبن فصل پاییز را به کلی از دست داد و اتحادیه فوتبال هلند هم حاضر به پرداخت حقوق او در این ماه نشد. در هر حال دو طرف تصمیم به برگزاری دیداری دوستانه گرفته‌اند.

کارل هاینس رومنیگه، رییس باشگاه بایرن گفته است: «هلندی‌ها می‌خواهند مشکل حل شود. ما هم دچار خسارت‌های ورزشی و مالی شده‌ایم.

راه حل مسابقه‌ای بین هلند و بایرن است که به ما اجازه می‌دهد ضررهای مالی‌مان را جبران کنیم. دو طرف بر سر این راه حل به توافق رسیده‌اند.»

تاریخ دقیق این دیدار مشخص نیست.