ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

روبرتو کارلوس سرمربی یک تیم هندی شد


ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل که دو تجربه بد در دنیای مربیگری داشت این بار باید شانس خود را در لیگ هند آزمایش کند. او هدایت تیم دهلی دیناموس را بر عهده گرفت.

خبرگزاری ایسنا: رسانه‌های قطری چند روز پیش از توافق باشگاه العربی قطر با روبرتو کارلوس، ستاره سابق فوتبال برزیل برای برعهده گرفتن هدایت این تیم قطری سخن خبر دادند اما با وجود این خبر به تازگی باشگاه دهلی دیناموس هند از انتخاب کارلوس به عنوان سرمربی جدید خود خبر داد.

این باشگاه هندی در سایت رسمی خود از انتخاب کارلوس به عنوان سرمربی جدید خود خبر داد اما به رقم و مدت این قرارداد اشاره‌ای نکرده است.

کارلوس در لیگ ترکیه هدایت دو تیم را برعهده گرفت اما نتوانست نتایج خوبی به دست آورد و از هدایت هر دو تیم برکنار شد. او اکنون برابر یک چالش بزرگ دیگر قرار دارد چرا که باید به لیگ هند برود و هدایت تیمی را برعهده بگیرد که فصل قبل در جایگاه پنجم قرار گرفته است.

کارلوس در دوران فوتبالی خود بسیار موفق بود تا جایی که بسیاری او را بهترین بال چپ تاریخ فوتبال جهان می‌دانند.


ویدیو مرتبط :
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در نمایشگاه مطبوعات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باز هم کارلوس کروش به تهران نیامد/ سرمربی تیم ملی سه روز است که در دبی مانده



کارلوس کروش , مشکلات مالی فدراسیون فوتبال

باز هم کارلوس کروش به تهران نیامد/ سرمربی تیم ملی سه روز است که در دبی مانده

 آخرین وعده فدراسیون فوتبال این بود که سرمربی تیم ملی صبح دوشنبه به تهران می آید اما او باز هم برنگشت.

 کارلوس سه روز است به انتظار فدراسیون فوتبال نشسته و در این مدت هنوز پولی به حسابش نریختند تا به تهران بیاید. درحالی که روز گذشته علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال  اعلام کرد: «پول کروش را کامل پرداخت کرده ایم.»

 

او در این مصاحبه با انتقاد از رسانه هایی که نوشته بودند کروش به دلیل عدم پرداخت پولش، به ایران بازنگشته است، گفت: «اینکه گفته می‌شود کروش به دلیل عدم پرداخت دستمزد به ایران بازنمی‌گردد شایعه است و من آن را تکذیب می‌کنم. کروش تمام حقوق خود را دریافت کرده و به ایران بازخواهد گشت.»


پس از مصاحبه بالاترین مقام رسمی فدراسیون فوتبال، خبرروزشی نیز به انتشار جزئیات مالی قرارداد کارلوس کروش پرداخت و به استناد از حرف های رئیس، نوع قسط بندی حقوق این مربی و همچنین میزان پرداختی ها به او را، منتشر کرد. اما حالا خبرهای رسیده از دبی حکایت از آن دارد که سرمربی ایران، هنوز حقوق خود را به طور کامل دریافت نکرده است.

 

خبرورزشی اولین رسانه ای بود که پس از سفر کروش به لیسبون، در گزارشی جنجالی نوشت، سرمربی تیم ملی ایران مسئولان فدراسیون فوتبال را تهدید کرده، در صورتی که حق و حقوقش را پرداخت نکنند به ایران بازنخواهد گشت. سرمربی تیم ملی روز 16 شهریور، پیش از ترک تهران همچنین گفت، باید تا زمان بازگشتش به ایران مشکلات مالی فدراسیون فوتبال نیز رفع شده باشد.


اما خبرهای موثق رسیده حکایت از آن دارد، کارلوس کروش از پول هایی که باید از فدراسیون فوتبال می گرفته است تنها یک قسط را گرفته که مربوط به طلب های او تا پیش از بازی با کره جنوبی بوده است و هنوز منتظر مانده تا ادامه مطالباتش را از فدراسیون فوتبال بگیرد و به تهران برگردد. البته هیچ بعید نیست که این بار و با توجه به خلف وعده های فدراسیون فوتبال ، علی کفاشیان مجبور شود به امارات برود و رودررو با سرمربی به مذاکره بنشیند.


کروش 20 روز قبل از تهران خارج شد و فدراسیون فوتبال تاکید داشت به این مربی بدهی ندارد و رفتن او ارتباطی به مسائل مالی نداشته است . آنها حتی کوچکترین نکته ای درباره اینکه سرمربی در امارات است نگفته بودند و کفاشیان مدام تاکید داشت بدهی های کروش پرداخت شده و مربی در نهایت روز دوشنبه در تهران خواهد بود./خبرآنلاین